Neptune's Pride II - Tritons of fun

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#81
Dobbelpost fordiii... kart.



Ja, her kan man virkelig se, da. Aslak har brast forbi Tomas, og føler seg nok ganske kæks i tet. Så får han bare håpe at verken jeg eller Martin har tenkt å finne på noe tull da (jeg har ikke tenkt å finne på noe tull). Drauden og Demake på sin side har endelig våkna, og verken Alyosha eller Tomas ser ut til å være fornøyde med stjernebeholdningen, så det kan fort bli hett i begge ender av galaksen. Kak på sin side har nå ingen steder igjen å ekspandere uten å tråkke noen på tærne, hvordan skal dette gå? Blir det konflikt snart? Næh, neppe. Tror ikke det. Følg med i morgen!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#82
Subfora er nå laget, lag deres tråder med hemmelige planer og være greie og gi beskjed om eg ha drette meg ut på tilgangene.

Alle subfora er utilgjengelige for de syv andre spillerne respektivt, for uregistrerte medlemmer og for medlemmer med færre enn 20 innlegg.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#83
Høres superduperbra ut. Jeg kan for øyeblikket lese forumet, men ikke opprette en tråd.

Glem det, jeg så på feil sted.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#85
Hvorfor så skeptisk? Har du noe å skjule?!?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#88
Hvem var det som ga meg kart?



Har det skjedd ting? Det har skjedd ting! Aslak troner fortsatt på topp, men det trengs ikke voldsomme analytiske evner for å se at her er det flere som er ute etter glødende gasskuler. Og blod. Mest blod, kanskje. Alyosha rykker bakover i køen, våtts øpp vitt dætt liksom?! Under ei uke, og krigens flammer har allerede slukt mesteparten av galaksen vår. Hvem skulle trodd? (Jeg.) Følg med i neste episode!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#90
Jeg trodde dette skulle gå rolig for seg de første ukene, og bare "sjekk innom en gang om dagen", men jeg føler jo mer at jeg må micro-manage 24/7. Dette er dop i spillform.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#92
Ja, dette gikk sykt mye kjappere enn jeg hadde venta. Burde kanskje satt skipa på sakte/utbetaling på hver 48. time.

Then again, jeg tror dette kan bli veldig fort ferdig også, judging by tinga jeg ser skje.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#93
Bare innom for å si at dette eier! Mye bra lesestoff i kurspausene.
 

demake

Seksuelt godteri
#94
Det er verdt å merke seg at jeg ikke har minst stjerner lengre :eng:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#96
Del av kartet mitt. :ras:



Ja, oi oi oi, ikke bare ligger Demake og Allah-Yoshi likt i bånn, nå har også Aslak måttet gi fra seg krona til TivoliHagbart. Han derre Fetthesten står på stedet hvil, veit han egentlig hva han driver med? Svaret er nei. Drauden har klart å tuske til seg noen flere stjerner, og kak er også på hugget. Tomas rykker litt tilbake. HVA ER DET EGENTLIG SOM FOREGÅR HER. Jeg aner ikke.

Mer i morgen....!!!...???
 

demake

Seksuelt godteri
#97
Nei, vent.