Neptune's Pride II - Tritons of fun

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#64
Er det kveld nå?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#65
Kom akkurat inn døra. Kartet er oppe. Herren får unnskylde.

Men ja:


Her kan man se da, at han der Lars Tomas, han har sneket seg til en frekk ledelse. Det tette beltet med stjerner som må ha vært easy pickings er antageligvis delvis årsaken der. Både Demake og Drauden står på stedet hvil, psst gutta det er om å gjøre å ha FLEST stjerner ikke færrest, og klumpa godt sammen midt i mellom finner vi røkla. Skulle gjerne gitt noen flere kommentarer, og tro meg det har jeg lyst til, men dere får vente til det blir no privat forumings så skal dere få analyser som går Demakes Paradise-dagbok i næringa. Og så kan dere le av meg når spillet er over og det blir tydelig hvor grundig feil jeg tar. Kos!

Edit: Slenger inn karta i førstepost etter som det blir flere av dem. Inne før noen med mobilapp griner over at jeg dreper nettet deres.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#66
Karta dine er under 200kB da.

hvert enkelt av agras bilder var 2MB
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#67
som tidligere nevnt pga workflow, men skal fikse det ved neste loggføring av spill.
 

demake

Seksuelt godteri
#74
TREKKE
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#77
Hvor

Er

Loggforumet

?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#78

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#79
Særlig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#80
Som i, "jeg slang på et waypoint og tenkte ikke noe mer over det før jeg plutselig innså det istad". Jeg har vært på jobb, kan ikke sitte og geeke ut med Neptune's Pride da.

Tar på meg skylda for den der, Drauden.