Neste Call Of Duty spill avlørt

CyberK

Finner ikke på noe.
#61
Det var det første til PC ja, men det aller første kom jo ut på PS1, husker ikke helt tittelen på det spillet men, det kom i hverfall ut på, ps1 først.
[/b]
Det het Medal of Honor. Dah. De første spillene i en serie pleier å gi navn til serien, tross alt.
 
#62
Jeg begriper ikke hvorfor det blir så stor diskusjon ut av dette her. Javel så pøses det på med WWII fps spill. Mesteparten er søppel, noen veldig få er i det minste gode. Men dette gjelder alle sjangere, enten det er RTS, RPG, Sports.. Ja, you name it.

I det minste har du valget mellom mange spill der ihvertfall et eller annet spill vil falle i smak hos akkurat deg. Så det spiller ingen rolle hva Yetipants, Shadar og alle dere andre kranglefanter synes. Mens dere krangler blir det produsert x antall nye fps spill dere garantert ikke kommer til å like.

Liker dere ikke spillene så la vær å spille de da vel. Jeg personlig hater så å si alt som heter rollespill. Men jeg gidder ikke bry meg om at det pøses ut med masse elendige rollespill ut på markedet. For jeg skal ikke spille dem. Og ikke gidder jeg å uttale meg en god del om spill jeg faktisk ikke har gitt en sjanse heller. Da velger jeg likesågodt å holde snavla igjen og det synes jeg flere burde gjøre. Dere klager og syter verre, snakk om å tørrtrene til pensjonisttilværelsen. Men mindre dere klarer å lage et spill som får alle til å rope halleluja og sveve i ekstase over bakken så kan dere like så godt bare lukke igjen den sytekassa.

Dere bidrar ikke med en dritt annet enn å lage sur stemning og prøve konstant å forhøye deres egen posisjon her inne. Ingen av dere er vandrende leksikon. Dere har forskjellig smak og foretrekker forskjellige elementer i spill. Punktum
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#63
Enda godt mannen som vet Sannheten er her, da.
Og ellers så er det noen som faktisk bryr seg litt om hvor mediet er på vei hen. Det mener jeg er verdt å si sin mening om.
 
#64
Vel, du sørger for at dine meninger er overalt. Ja, vi ser du er superkritisk til alt, du bør bare passe på at du ikke blir en linselus som er like koselig som popups.

Din mening har du rett på. Det betyr ikke at din mening konstant er en korrekt gjengivelse av hva som er "rett og galt" trekk av spill industrien. Vi som gamere er som fotball supportere, vet alltid bedre enn dommeren og ser løsningen på alt :rulleøyne:

Og den stadige sarkasmen din er gått ut på dato, tror den dauet ut sånn circka når Chandler forsvant fra skjermen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#65
Opprinnelig skrevet av Dirty D
Liker dere ikke spillene så la vær å spille de da vel.
Liker du ikke postene mine så la vær å lese de da vel.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#67
Og du svarer på dem. Hold kjeft. :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#69
Så ønsket ditt er at jeg skal endre mening og oppførsel fordi de ikke passer deg?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#71
Du får lage noen nye forumregler om hva vi har lov til å mene, da vet du.
 
#72
Du hadde ikke dødd av å være en smule ydmyk en gang i skuddåret for å si det på den måten. Ikke noe i veien for å ha egne meninger, det er vel mer måten du "dytter" deg frem i mengden for å ytre meningene dine på.

Vi ser hva du skriver, du trenger ikke fremstå som kjepphøy/sarkastisk hver gang du har en mening om noe. Det blir mer irriterende fremfor nyttig eller underholdene for den saks skyld. Fokuset forsvinner helt fra spillene, noe jeg trodde var hovedårsaken til at folk registrerte seg på dette forumet.

Men dette er nå min mening.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#73
Jeg får vel innrømme at det i stor grad er én bestemt person på dette forumet som inspirerer meg til å kverulere og være litt ekstra irriterende.
Ikke at jeg skal hinte eller noe, men jeg var ikke så ille da Siri var forumsjef.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#75
Du skjønte hintet? :D
Men faen mann, se på situasjonen selv. Hvem er det som trofast svarer med resolutt indignasjon hver gang jeg skriver noe? Hvem er det som gang på gang lar seg provosere? Hvem er det som stadig hiver køl på varmen? :D

Du er lokføreren min. :)
 
Topp