Neste Call Of Duty spill avlørt

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#21
Man finner mange online-utgaver av Tetris, kanskje ikke til DS, men andre konsoller. På samme mynt finnes det ingen tidligere utgaver av Call of Duty til X360. Rettferdiggjør det automatisk spillet? [/b]
Fansen vil gjerne spille den beste og nyeste versjonen med den peneste grafikken på sin nyeste konsoll, vil de ikke? Da blir vel svaret ja.


(Mener du/Yeti forresten FPS-sjangeren, eller WW2-FPS-sjangeren, hvor alle spilla er så godt som kliss like uansett?)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22
Øhhh... Jeg synes de har gitt ut Tetris mange nok ganger nå... Ringer det en bjelle?[/b]
Ser ut som om du ble eid av Thinaran der. :rulleøyne:
Og jeg mener WW2-, Modern Combat- og antiterrorist-FPS. Likt, alt.
Om du synes jeg er idiotisk, hva synes du da om de som kjøper det samme drittspillet om og om igjen?
 
#23
Hva jeg skal synes om de som kjøper et produkt som du subjektivt kaller dritt? Skjerp deg.

Og jeg kan ikke helt se hvor Thinaran eide meg? Samme argumentet kan snus mot dine ankepunkter hos krigs-FPSene. Fansen liker det, så da er spilla rettferdiggjort? Sånn sett er det samme saken med Tetris og Call of Duty. Ergo: you lose.
 
#24
Gutter... det begynner å bli litt sånn småflaut å lese om diskusjonen deres i alle emner (ja, to=alle).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#26
Siden du er så skråsikker, hva er det som er nytt i disse nye Call of Duty-spillene da?
Forresten, jeg tror jeg fant det: "The big release news is that Call of Duty: Modern Warfare and the other WWII-themed game will be released for PC, PS2, PS3, Xbox, and Xbox 360--and they will be released only 3 months apart from one another."
La meg prøve å gjette om PC-eiere må betale minst for lidelsene sine, og at PS2-versjonen kommer til å ha framerate-problemer.
 
#27
Argumentet ditt om Tetris var jo at siden det ikke fantes noen til DS før, var det altså en rettferdig utgivelse. Det samme kan brukes i denne debatten.

Hva er det siste perspektivet ditt? Skjønner ikke hvordan mulige framerateproblemer kan være relevant til hele sjangeren?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#30
Selveid er veleid. :D
 

SHDR

Gullmedlem
#32
Ehhh. Såååh ... om noen liker noe, så er det bra uansett?

Greit. Da trekker jeg frem et klassisk argument. JEG LIKER BÆSJ! Jeg ELSKER BÆSJ! Det er INGENTING som er som å sette tenna i en FERSK RUKE! Hæh? Liker ikke du BÆSJ? Du må tulle ... kanskje du bare ikke har smakt riktig bæsj? Mulig at du bare er redd for nye ting, ass, eller kanskje du bare har dårlig erfaring med bæsj. Jeg mener, det er mange mennesker der ute som liker bæsj. Hvem er du til å si at bæsj er ekkelt? Bæsj er ikke avfall. Det er en sentral del av livet mitt!

Jeg føler meg sikker på at poenget er gjort. Men, for sikkerhets skyld, tar jeg det med teskje også.

Du kan ikke bare komme her og si at smaken er som fuckings baken. At du er en slags middelmådighetselitist som tror at du er teit og dum så lenge du ikke følger alle andre, og som tror at det er en dyd å føye seg til den grå massen, hindrer ikke oss andre i å ønske å utfolde oss på nye og spennende måter. Så *du* er tilfreds med å spille krigsspill for sjette året på rad? Well, fuck me, såvidt jeg kan se er det jævlig mange mennesker som IKKE er det! La oss snu litt. Bare fordi DU og folk som er som DEG liker et spill, så er det galt av oss å synes det er teit? Vet du, skal vi bruke generaliseringer her, så er det faktisk du og dine som er i mindretall. Det er hundrevis av millioner av mennesker som ikke gidder å gjenoppleve andre verdenskrig år etter år etter år.

Men det holder nå. Jeg nøyer meg bare med å si at du ikke trenger å delta i en diskusjon dersom det eneste du mener er at du er representativ for alle andre mennesker som ikke er enige med oss. Hva er egentlig meningen din? Har du noen? Eller motsier du bare for å motsi, akkurat som du anklager oss for å syte bare for å syte? Vårt poeng her, serri, er at videospill som kunstform, som medium, KNUSES under vekten av at det faen meg bare er tre typer opplevelser tilgjengelig for et bredt marked: 1) Andre verdenskrig 2) Antiterror 3) Bilkjøring. Livet er mer enn bare maktdrømmer, og jeg er ærlig talt jævlig lei av å måtte bli fôret ukultivert MØL hver eneste gang jeg får lyst til å delta i underholdningen min. At du og de du mener du representerer ikke ville gjenkjent høykultur om det gav dem en sugejobb er ærlig talt ikke mitt problem.

Ha dere vekk fra mediet mitt. Jeg er drittlei av andre verdenskrig, og jeg er drittlei av drager, og jeg er drittlei av partikkeleffekter. Og du skal se at jeg vinner til slutt.
 
#33
Når det er settingen du argumenterer mot (du har ikke kommet med andre spesifikke argumenter), kan du ikke komme her og si at det ikke er en smakssak. Om du synes at spilldesignet er dårlig av forskjellige grunner, må du argumentere for det.

Ehhh. Såååh ... om noen liker noe, så er det bra uansett?
[/b]
Vend den setningen mot Yetipants, som tilsynelatende sier noe er dårlig nettopp fordi han IKKE liker det. Han har meg bekjent ikke kommet med bedre argumenter enn "at det ikke er bra", og da kan man ikke behandle det som annet enn en smakssak.
 
#34
Yetipantsu har da sagt hvorfor det ikke er bra. Det er fordi alle WW2/antiterror/blablabla-FPS-er er klin like. Har man spilt CoD trenger man ikke å spille noen flere slike spill. I tillegg har han påpekt av realisme ikke hører til i spill.

Jeg begynte å spille CoD2, men siden det var så likt enern (bare litt bedre) gikk jeg lei av spillet før jeg var igjennom det. Jippi!
 
#35
Yetipantsu har da sagt hvorfor det ikke er bra. Det er fordi alle WW2/antiterror/blablabla-FPS-er er klin like. Har man spilt CoD trenger man ikke å spille noen flere slike spill. I tillegg har han påpekt av realisme ikke hører til i spill.
[/b]
Hva om jeg sier de IKKE er klin like? Da er vi plutselig like langt. Noen litt mer spesifikke argumenter må man vel klare å lire av seg.
 
#36
Da syns jeg du burde begynne å argumentere skikkelig selv, istedet for å bare syte over at ingen argumenterer.
 
#37
Hmm. Jeg tror COD 2 og COD er rimelig like hverandre. Faktisk så likt at det kan kalles veldig likt. Tror egentlig det samme om de fleste slike WW2-spill.

Lyst til å fortelle meg (mange av oss andre?) hvordan det ikke er patetisk likt gang på gang?

:)
 
#38
FPS-sjangeren er død, gi meg Half-Life 2: Aftermath (eller hva det nå skal hete) nå!

Duke Nukem Forever vil revolusjonere sjangeren; aliens, strippere og shrink gun. Jeg sier ikke mer.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#39
Vet du, der drister jeg meg faktisk til å være enig. Håper Duke Nukem kan føles like forfriskende som det gjorde forrige gang.

Alex: Dersom jobben din var å stå på kaia i Grisrævbygdi og sløye fisk, dag ut og dag inn, og du plutselig fikk beskjed om å dra til en annen bygd for å stå på kaia der og sløye fisk dag ut og dag inn, ville du da syntes det var en ny og forfriskende opplevelse? Og siden jeg kjenner deg litt nå: Jeg refererer bare til selve sløyingen, ikke alt du måtte finne på å gjøre på fritiden. :rulleøyne:
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#40
Jeg er så glad at jeg er en av disse hjernedøde zombiene som gleder seg til det neste CoD/Ghost Recon/what have you, for da slipper jeg å klage og klage og klage og klage og lage "jeg gir faen i"-klubber og klage litt mer. :)