New Challenger!

#21
Du kommer til turneringa eller? Må det.

Blir mye tid til casual play så vi må spille mot hverandre vi også...
Tren med King så skal Hugs slå deg King mot King han også ^_^

EagleJin og MadCow.. Hugs sier bare en ting, tren som bare det fordi Hugs skal vise dere ^_^


Love Hugs :elsk:
 
#22
I Challenge:

My Team mates: Infamous & Homoman aka Handyman aka Hamdi. Nå veit jeg ikke om hamdi kommer. Ellers så gleder jeg meg til å se team som:

UTH, AzinPride, Bergen, ToriGumi og resten av gangsta teamene. Nå er det 2 dager igjen av lesinga mi, etter det så er det eksamen i Tekken den 17.
Peace!
 
#23
Sant det og Mad KO sier Kranimal...
Dagen er ikke helt den samme uten Mad KO sier Kranimal


Love Hugs :elsk:
 
#24
Chief Jutti, jg vil ha en bit av deg!! Utfordrer deg til en match i en av RnB turneringene..(jg vet det skrives RBN..men jg kaller det RnB cuz Dako said so!)
 
#25
SITAT(Hugs @ 06.06.2006, 15.19) 8239
Du kommer til turneringa eller? Må det.
[/b]
Jeg kommer.

SITAT(Hugs @ 06.06.2006, 15.19) 8239
Tren med King så skal Hugs slå deg King mot King han også ^_^
[/b]
Jeg trenger ikke trene for å slå deg... :p
 
#26
SITAT(I3eKri @ 05.06.2006, 13.30) 7969
Jeg har også en challenge, forrige turnering var det en person som lekte seg deilig og sånt liker ikke jeg...
Så jeg har en challenge til deg Hank H&some!!

Din King mot min King!
[/b]
Yes, jeg regner med at du er mer forsiktig neste gang. Eller vil du at jeg skal gi deg mer deng med King? :p Nå vet du at jeg ikke leker deilig, jeg ER deilig!

(For de som lurte endte det: Bekri 2 - Hank 3)
 
#27
SITAT(Hank H&some @ 18.06.2006, 17.50) 10514
Yes, jeg regner med at du er mer forsiktig neste gang. Eller vil du at jeg skal gi deg mer deng med King? :p Nå vet du at jeg ikke leker deilig, jeg ER deilig!

(For de som lurte endte det: Bekri 2 - Hank 3)
[/b]
ehæaiohuæeaHeoiaueaHoieaHueaHOI Gærent Hank H&some...


Love Hugs :elsk:
 
#29
SITAT(Kahm @ 18.06.2006, 20.31) 10548
Hvordan joiner man Team Kasa??
[/b]
Du får sjekke ut journalen deres, ikke det om jeg vet "tilbudet" enda gjelder.
Du kan trykke som lett som her og prøve;)
 
#30
SITAT(NukleuZ @ 18.06.2006, 19.44) 10552
Du får sjekke ut journalen deres, ikke det om jeg vet "tilbudet" enda gjelder.
Du kan trykke som lett som her og prøve;)
[/b]
Takk for linken :)


Ha! hva slags Journal var dette da??? Ligger nok ikke mye sannhet i det som står der akkurat <_<

Får vel skrive her og håpe noen av dere "Kasa-folket" ser det

Dere tar dette antakeligvis ikke seriøst, men jeg er interessert i å joine en "team". Har lest Kasa om og om igjen på forumet her så vil gjerne bli med på laget deres, aldri noe artig å delta på turneringer alene ^_^

så hvem av dere bør jeg kontakte???
 
#31
Jeg ser at du har lest journalen..det er Hugs som står for den komiske delen av team kasa så du trenger ikke ta det så veldig seriøst om de forskjellige medlemmene. Dako står for den seriøse delen som ledern av Team kasa. Dako er alltid interessert i å rekruttere young bloods. Men du må vise deg verdig til å joine Team kasa. Har to nye soldater som driver og prøvespiller for å gjøre seg verdig til å bli med i klanen. Du har like stor mulighet du å, bare trenger litt background info om deg og prøve å få til litt gaming med deg for å se hva vi må jobbe med. Var du med på Rnb turneringen forresten?? Love Team kasa :elsk:
 
#32
Noen som tør å utforre med i en SSBM kamp :p
Best av 3, no items, dave's stupid rule etc etc.
 
#33
SITAT(mortuol @ 18.06.2006, 22.21) 10589
Noen som tør å utforre med i en SSBM kamp :p
Best av 3, no items, dave's stupid rule etc etc.
[/b]

Ja, jeg og Hugs vil.....
 
#34
Hva med en moneymach i samme slengen?
 
#35
SITAT(mortuol @ 18.06.2006, 23.28) 10596
Hva med en moneymach i samme slengen?
[/b]
How much????
 
#36
Hei folkens! jeg rakk desverre ikke Turneen:( men er med på den neste håper jeg! supo er på ferie så det blir ingen Team nightmare ATM! Men jeg vil gjerne eie Nilo, Jinsama, eagle, han feng spilleren som slo ut (supo)! og alle som lekte deilig på turneen mens jeg var vekk:)

hamdi: jeg har ikke glemt deg Din inder! skal eie deg og steven din! wallace hadde hvert greit å eie også:) har møtt deg 2 ganger wallace! første vant jeg og andre vant du! så the score is 1-1!!! noen som vil bli eid? challenge me!

kranimal:Du var jo litt niffst med Raven en din:) vil gjerne sette han på plass også:)

Nilo:hmm burn baby BUUUUUURN

money match? Bigger the bet, Bigger the entertainment!
 
#37
For det første!

Han stygge ørken rotta, som går med navnet hamdihomo er faen ikke en inder! Den stygge lille homsen der :D Tro meg han suger i tekken...

Så er det meg!..I want u !! I want u !! in my bed :D

Fett at du kommer på neste RBN..da blir det ekstra kos.

Infamous tok litt av mot Hawk, ble det ikke 30-4 til infamous? (hawk hadde sikkert en dårlig dag..but thats the game)

Prøver å få satt ut noen av filmene, men det ekke så lett :p

PEACE!
 
#40
SITAT(Jinov @ 05.07.2006, 08.33) 12917
Hei folkens! jeg rakk desverre ikke Turneen:( men er med på den neste håper jeg! supo er på ferie så det blir ingen Team nightmare ATM! Men jeg vil gjerne eie Nilo, Jinsama, eagle, han feng spilleren som slo ut (supo)! og alle som lekte deilig på turneen mens jeg var vekk:)

hamdi: jeg har ikke glemt deg Din inder! skal eie deg og steven din! wallace hadde hvert greit å eie også:) har møtt deg 2 ganger wallace! første vant jeg og andre vant du! så the score is 1-1!!! noen som vil bli eid? challenge me!

kranimal:Du var jo litt niffst med Raven en din:) vil gjerne sette han på plass også:)

Nilo:hmm burn baby BUUUUUURN

money match? Bigger the bet, Bigger the entertainment!
[/b]

Hehe, Ikke ta Wang over hodet nå....

Jeg accepter din challenge, men jeg spiller mye bedre med Wang så du møter nok han (Norges beste Wang B) )