New Challenger!

#42
SITAT(Jinov @ 05.07.2006, 08.33) 12917
money match? Bigger the bet, Bigger the entertainment!
[/b]

Jeg har en liten Money-Challenge til deg jinov, Hva sier du til en money-match mellom Meg og Hugs mot deg? 2 on 1. Første man til 4 wins, Jeg og Hugs kan bytte på om hvem som spiller mot deg.
Vi satser 50 tilsammen og du satser 50 alene, siden du eier så er vel det no problem for deg? pluss tatt til betraktning at jeg kun er 13(snart 14år) så er det vel greit at jeg tar med en voksen?

Jeg kunne ha satset mer, men for øyeblikket er det alt jeg har.
Når jeg var i Tokyo med resten av Team Kasa så ble jeg overbevist om at Pad er nødvendig for å utnytte skillza mine fullt ut, så har bestilt en Pro-Pad fra Japan til 5800kr
 
#43
SITAT(Kranimal @ 06.07.2006, 13.51) 13117
Hehe, Ikke ta Wang over hodet nå....

Jeg accepter din challenge, men jeg spiller mye bedre med Wang så du møter nok han (Norges beste Wang B) )
[/b]
Eh norges beste wang? 2nd maybe! Supo..... any bells? husker at du var norges beste Paul også hahaha :p
Ta med pro paden din og han voksne karen! så kan vi raise til 100kr? det klarer du vel :D spiller bra når det gjelder peng vettu, spørr maddog B)
vi kan gjøre sånn: vi spiller Teambattle! 8 char! er du med på den? da får vi virkelig se hvor god du er i tekken!
bare en tanke da, du må ikke! dephends på hvor god du er med flere char! cheers

Note: Jeg kan alle juggles og triks med wang! og har spillt med Norges mestern (SUPO) med wang i 2 år nå! håper du gir meg mere challenge enn supo da:p

og forresten det må sitte i halsen på espen enda, men supo har aldri tapt mot Jinsama vs wang! rett meg hvis det er feil espen.
 
#44
SITAT(Jinov @ 08.07.2006, 10.12) 13376
Eh norges beste wang? 2nd maybe! Supo..... any bells? husker at du var norges beste Paul også hahaha :p
Ta med pro paden din og han voksne karen! så kan vi raise til 100kr? det klarer du vel :D spiller bra når det gjelder peng vettu, spørr maddog B)
vi kan gjøre sånn: vi spiller Teambattle! 8 char! er du med på den? da får vi virkelig se hvor god du er i tekken!
bare en tanke da, du må ikke! dephends på hvor god du er med flere char! cheers

Note: Jeg kan alle juggles og triks med wang! og har spillt med Norges mestern (SUPO) med wang i 2 år nå! håper du gir meg mere challenge enn supo da:p

og forresten det må sitte i halsen på espen enda, men supo har aldri tapt mot Jinsama vs wang! rett meg hvis det er feil espen.
[/b]

Jeg ga en WangVsWang challenge til supo, han skjønte nok hva utfallet ville ha blitt så han valgte heller å gi opp tekken 5, Ring any bAlls?
Har enda å vise frem paul....Vi starter med 50 da, vil ikke rane deg heller, HeHe :D Så kan vi kanskje satse 100 etterpå.

Hva med TeamBattle med 1 Char hver bare?? Haha!

Note: Det er bra du kan alle juggles'ne til wang, da veit du hva jeg kommer til å gjøre etter at jeg har launcha deg og slipper å trykke start underveis og forklare hva jeg gjør siden jeg "ikke lar deg falle" Haha! :hehe:
Jeg har spilt litt mot CPU-Paul på medium så det bør holde for å slå deg.... men jeg forventer ikke at du gir meg mer challenge enn CPU B)

ps: Regner med at du skjønner hvilke setninger som er ironiske og hvilke som ikke er det ;)

-Feel My "Wang"-
 
#45
SITAT(Kranimal @ 08.07.2006, 14.26) 13399
Jeg ga en WangVsWang challenge til supo, han skjønte nok hva utfallet ville ha blitt så han valgte heller å gi opp tekken 5, Ring any bAlls?
Har enda å vise frem paul....Vi starter med 50 da, vil ikke rane deg heller, HeHe :D Så kan vi kanskje satse 100 etterpå.

Hva med TeamBattle med 1 Char hver bare?? Haha!

Note: Det er bra du kan alle juggles'ne til wang, da veit du hva jeg kommer til å gjøre etter at jeg har launcha deg og slipper å trykke start underveis og forklare hva jeg gjør siden jeg "ikke lar deg falle" Haha! :hehe:
Jeg har spilt litt mot CPU-Paul på medium så det bør holde for å slå deg.... men jeg forventer ikke at du gir meg mer challenge enn CPU B)

ps: Regner med at du skjønner hvilke setninger som er ironiske og hvilke som ikke er det ;)

-Feel My "Wang"-
[/b]
ok gutt, får rule paulen på medium du.
Men kan spørre deg sånn da: hva er statsen din på Tekken5?

NM:
spiderman:
div turne:

Og forresten er du gammal nok til å gamble?
hvis ja så ser det ut som du har tro på deg selv, da kan jo du nok satse superpad'en som Viser **SKILZA** dine, som har hvert 5800kr?

supo gi opp tekken? neida det skjer ikke, og jeg tror faktisk ikke at han har hørt eller giddi å gi no respons for 'challenge' en din, han har større fisker å fange, han hadde jo Jinsama på boks da, noe som du kanskje hadde klart med 5800 pad en din?

dette var siste posten min om denne saken. ser deg på turneen Kid!
 
#46
SITAT
Jeg accepter din challenge, men jeg spiller mye bedre med Wang så du møter nok han (Norges beste Wang ) [/b]
Det finnes mange lister i verden, skolelister, svartlister, tekkenlister, boklister. Lister er vår vei til å sette ting i system.....det er alltid en som står øverst på en slik liste.

"Wangliste"
1. Supo
 
#48
SITAT(NiloPilo @ 08.07.2006, 16.28) 13413
Det finnes mange lister i verden, skolelister, svartlister, tekkenlister, boklister. Lister er vår vei til å sette ting i system.....det er alltid en som står øverst på en slik liste.

"Wangliste"
1. Supo
[/b]

Ja nilo det er mange lister i verden....Og dette var din liste, rart at du ikke har deg selv øverst på din egen liste....

men som sagt så fins det lister i hele verden, Beste wang i drammen, beste wang i oslo, beste wang i norge, beste wang i verden, beste Law/Lei/Baek i drammen...men hva skal man med disse nilo listene....

Eneste jeg har å si er... Jeg og Jinov tar en match, paul mot Wang....samma om jeg blir grusa, vinner jeg så sier det nok litt om hvor jeg står... siden Jinov har spilt mot Supo i 3år uten å ha tapt

End Of Discussion..... B)
 
#49
OMG, LOL, BRB, WTF, FTW, CWJ, PWD!! Så jævlig bra speech Kranimal! *Just make it clap*!!! You're the man B) B)


Love Hugs :elsk:
 
#50
SITAT(Hugs @ 08.07.2006, 19.07) 13441
OMG, LOL, BRB, WTF, FTW, CWJ, PWD!! Så jævlig bra speech Kranimal! *Just make it clap*!!! You're the man B) B)
Love Hugs :elsk:
[/b]
roflmfao, uberlol, er du sånn cheer up girl for kranimal?
nice backup plan kranimal :hehe:

Joke
 
#51
SITAT(Jinov @ 08.07.2006, 21.10) 13444
roflmfao, uberlol, er du sånn cheer up girl for kranimal?
nice backup plan kranimal :hehe:

Joke
[/b]
Kanskje Hugs er en sånn cheer up girl for Kranimal som du sier men kule folk som Kranimal og NILO har sånne cheer up girls.... Lite eid

Kul signatur, Hugs får nye fans hver dag....


Love Hugs :elsk:
 
#52
Dako vil spille mot din Paul Jinåv..vær klar for 20+++ casual kamper på neste RnB!!! jeg har noen stats til deg jg å siden det er så mye prat ute å går: 1 plass NM; Kickboxing +79 kg klassen..
 

MadCow

Lokal moderator
#53
SITAT(Dako @ 09.07.2006, 15.40) 13541
1 plass NM; Kickboxing +79 kg klassen..
[/b]
Hva har det med saken å gjøre? Her var det snakk om meritter i tekken ...
 
#54
eahIOÆeahUYheoiaueAHoHEAheaueAHÆ :hehe:
Meritter er meritter :p


Love Hugs :elsk:
 
#55
SITAT(MadCow @ 09.07.2006, 15.03) 13560
Hva har det med saken å gjøre? Her var det snakk om meritter i tekken ...
[/b]

Siden alle briefer med et eller annet så måtte Dako også ta frem noen meritter..det er jo slåssing vi prater om her..bare at det ikke er med en pad.. B)
 
#57
senin dauvujem jinov.. ehh kansje det ikke var tyrkisk.. anyways i challange you to! friendly match :p
 
#58
Infam: tar imot challenge'en jeg :p snakkes på turneen gutta!

Dako: 1st NM kickboxing? funker ikke sånn på gata man B) se litt på felony fight's så kjønner du hva jeg mener :p men jeg kan faktisk kampsort, er ikke no 1st i NM kickboxing men! har boxa i 3 år! og en del felony fight's i sin tid, har litt erfaring :D
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#59
Haha faen, må si dere non visdåmsor......

Jinov: u aint got shit u hear dat? hehe skal mose deg langflat i stekespaden B)

Hugs: meriter å meriter du lixom sel bestemora mi klarer bedre en de dær. jei sir bare nigga plz get real :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#60
Aså sir bare 1 ting... Yetipants veit akorat va som jelle'r.

Yetipants veit deta bedre en NON A DERE.

Yetipants ær utvilsomt... uten tvil... ikke noen tvil... tvilen er ikke der... tvilen er borte... BEST - BEST - BEST i norge me washimitzi...

challeng'e Yetipants den som tørr... bare ikke være tørr bak ør'a nårr du tørr...!!

edit Yetipants laga Yetipants en ny sigg natur... si va dere synn's...??

blooD & blooD :ninja: