[Xbone] neXtbox 720p kickflip

Bump i anledning lanseringsdag og greier (Dette er mest sannsynlig den eneste støtten Xbox får fra meg denne generasjonen)
Er det noen som skal løpe og kjøpe i dag? Det eneste som har fristet meg til å hive penger på MS denne gang var Titanfall, men det at den eneste konsollselgeren ble sluppet på PC og 360 gjorde at jeg ga faen.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Dead Rising 3 var jo en kul exclusive (for min del), men det unlocker på Steam om 8 timer, så jeg er litt usikker på hva man skal med XBone hvis man allerede har en PS4/PC.
 

Lodin

Der Waaaah
Var å henta min forhåndsbestilte Bone istad. Plukka og med meg Ryse, Dead Rising 3, Forza, Titanfall og Madden. Gikk såklart for SKUen med Kinect for det eier. Alt i alt blir denne kvelden å eie. :yoshi:
 

demake

Seksuelt godteri
Er dette god eller dårlig trolling? Jeg tipper god.
 

Lodin

Der Waaaah
Det er ikke trolling. Hadde lyst til å spille Dead Rising, men siden jeg måtte venta helt til Steam oppdaterer i kveld fant jeg ut at det var like greit med konsollversjonen.
Nå har jeg vært å hamstra masse Doritos, Mountain Dew og Budweiser og pizzaen fra nye Dominos er snart på døra.
 

Lodin

Der Waaaah
Og såklart er det ikke stemmekommandoer med Kinect om du setter maskina til å befinne seg i Nårge. Du må juge og si du bor i England. Skulle ikke forundre meg om det gjør at man ikke kan kjøpe ting pga. IPen.
 
Endte visst opp med å kjøpe en Xbox One selv idag uten at jeg hadde noen som helst planer om å gjøre det :ehm:
Lå i senga (manflu ftw) og så pep Lefdal appen. De 100 første kundene skulle få maskinen til 2890 spenn stod det. Så jeg forta meg å bestille en på mobilen, syntes dette var en spesielt god deal.
Nå når jeg sjekker sidene til Lefdal og Elkjøp så er altså det vanlig pris :doh: Eller så har de ikke solgt 200 Xbox One maskiner i dag :ehm:

Har ikke bestillt med noen spill, aner ikke hva som skulle være interessant til den enda. Sunset Overdrive ser festlig ut. Og Quantum Break (som ikke er ute før 2015) så veldig lovende ut under demonstrasjonen på Gamescom.
Gjerne jeg kjøper den Halo pakken av ren nostalgi, men faen ta impulskjøp :argh:Altfor lett å handle fra mobilen
 
Angreretten har jeg uansett. Men jeg er for svak til å levere tilbake elektronikk og gadgets jeg egentlig ikke trenger.
Den blir. Så satser jeg på at Microsoft klarer å hoste opp ett par gode eksklusive titler i løpet av levetiden til bone.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
De første salgstallene fra Japan er inne. 23 562 solgte Xboxer på fire dager.


(PS4 solgte 322 000, WiiU 308 000. På to dager)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
I Japan? Der gikk det temmelig bæsj med den også. Jeg trodde egentlig at Microsoft hadde gitt opp Japan denne gangen.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Sto bak ja, men det ble fort ansatt folk idet det tok helt av. Det er fortsatt Notch som tjener penga da.