[Xbone] neXtbox 720p kickflip

#21
Nye grafikkmotoren til CoD virker veldig overbevisende med tanke på at det kjører 60fps \m/
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#25
Nye grafikkmotoren til CoD virker veldig overbevisende med tanke på at det kjører 60fps \m/
Ikke egentlig.

Det jeg så var 40 minutter med TV (USA only), 10minutter med nøkketall, 10 minutter med "gameplay" der alt var forhåndsrendra "in-engine"-greier. Jeg telte ordet "content" 9 ganger og "experience" 18 (!) ganger før jeg datt ut av det, antageligvis gikk jeg glipp av noen. I det minste har de 15 ekslusiver på vei, derav åtte helt nye IP-er og det er jo litt gode nyheter, men er det timed exclusives? Er det 15 nye manshoots? Hva med live arcade og indiescena? Jeg håper de har litt mer å komme med på E3, for det her var foreløpig temmelig uinteressant. Sony leder hypetoget.
 
#26
Foreløpig 1-0 til PS4 for min del. Skal bli spennende å se hva som dukker opp på E3. Altfor mye sport, tv-greier og US-only-greier jeg ikke er interessert i i denne annonseringen.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#29
Den virker forøvrig jævla svær. Bra jeg har plass å gå på.

EDIT: Foreløpig så appelerer ps4 langt mer til meg, men dette var nok ikke et show ment for "oss", men den den amerikanske mannen i gata. Hele denne mediasenter-greia de har pushet i lengre tid er ikke noe for meg, siden den garantert ikke kommer til å kommunisere med mine devices godt nok, og jeg er ikke klar for å kjøpe meg windows-mobil og pc med Windows 8. Alle tv-gimmickene får vi heller ikke til Europa, så det er bare å rett-frem ignorere.
 
#32
Har en følelse av at det samme kommer til å skje på PS4, med mindre de spesifikt gikk ut og sa det? Ser for meg at distributørene som dikterer akkurat det der.
 

Lodin

Der Waaaah
#33
Uten brukte spill kommer selv WiiU til å ha større plass å blotre seg på hos sjapper som Gamestop. Det kommer og til å gjøre maskina til en garantert no buy for store deler av markedet. Jævla lurt.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#34
"Microsoft has confirmed that all Xbox One games will require mandatory installation onto the system's hard drive and, to install the same disc onto another user's drive, a fee must be paid. Individual games will be tied to Xbox Live accounts, Microsoft said, meaning that the software giant can detect whether a game has been sold to a retailer and repurchased, or handed from one friend to another. In such instances, the second user must pay a fee."
 

Lodin

Der Waaaah
#36
Det er fortsatt et jævla dickmove som kommer til å koste dem dyrt.
Hvis alt de launcher med er Forza 5 og CAWWADOODY samt andre porter blir det ikke mange maskiner under juletreet i år.

P.S. Ta en NES og gjør den tre ganger så stor. Lim så no dritt fra en PS3 på og mal den i samme svartfage og du har en XONE.
 
#37
Hvor mange bluray-spill får man egentlig plass til på en 500gb-disk? Og hvor mange GB får man bruke til lagring av spill uansett? Dette blir egentlig bare verre og verre for hver nyhet som kommer ut.
 
#39
Nei huff... Her ble det mye ordrunking med positivt lada pr-begreper og buzzwords, og veldig lite presentasjon av interessant innhold. Det lille de viste av spill var tydelig myntet på de store massene (COD, EA Sports), men alt dette er for så vidt forståelig med tanke på at konferansen ble tv-overført i USA og rettet seg mot mannen i gata. Uansett en sterk kontrast til Sonys presentasjon der til og med Jonathan Blow fikk scenetid.

1-0 til Sony så langt, men det blir spennende å se på E3.

Edit: Interessant det Microsoft gjør med virtualisering. Jeg kan se for meg noen kule ting kan gjøres med spill og companion apps som kjører side om side.
 
#40
Det er fortsatt et jævla dickmove som kommer til å koste dem dyrt.
Hvis alt de launcher med er Forza 5 og CAWWADOODY samt andre porter blir det ikke mange maskiner under juletreet i år.
Sony har vel ikke sagt noe om det vil koste noe på PS4 å spille brukte spill. Har vel bare sagt at brukte spill kan spilles på maskinen.

Hvis du må betale på PS4 også så er det vel den eneste måten å spille EA spill på etter hvert siden de ikke gidder å lage noen spill til WiiU lenger...