[Xbone] neXtbox 720p kickflip

Lodin

Der Waaaah
Kinect kunne fungert, men det koster for mye spenn. Her er to demotubber av tech de kunne putta inn i versjon 2.0, men det kosta for mye, igjen.
Og alikevel koster driten hundre dollars mer enn en PS4.

Lodin

Der Waaaah
Flammene fyres opp igjen og nok en gang må konsollkrigerne i bresjen. Det er gloriøst.
"Oh, maybe I should get a PS4. This game is in 1080p on that. I won't be able to play any of the other games I wanted like Forza or Ryse, or Dead Rising. But i don't care about that, I just want my 1080ps!!!! Wait, Forza is 1080p? NBA 2K14m and Fantasia are 1080p? Crimson Dragon? Well, fuck that anyway. CALL OF DUTY IS 720P AND I JUST CAN'T LIVE WITH THAT!!!"

If that is you above, then just shut the fuck up and cancel your preorder and be done with it.

Maybe I'm just too fucking old to take video games THIS SERIOUSLY that screen resolution has become the be-all-end-all factor in how I play my games and what console I play them on. Meh, fuck the fact I want the Kinect, and the fact that it has HDMI in, and has a launch lineup and beyond of games I really want to play. Naa, RESOLUTION BITCHES!!!

It's unbelievable what I read online these days.
I can't wait till the xb1 launches, this is when Sony fans will go quiet on IGN. They'll see the xb1 and look at the PS4 and wonder did i choose the right console?

PSN will underperform. When they go into multiplayer they'll face the reality there still playing matches hosted by someone's internet connection

While on the real next gen console. The XB1. XBots as we are called are enjoying playing on dedicated servers with virtually zero lag.
I don't think people get it.

The upscaled resolution actually results in a better looking game. They can save resources by using a lower native resolution, then use the hardware HANA2 upscaler to push a higher quality, full 1080p image to your TV screen.

End result, better looking image, less resources wasted on native resolution (instead used for higher quality textures, lighting, etc).

This is a GOOD thing. This is demonstrating Xbox One's impressive upscaling and resource optimization abilities. Now developers can cram more content, visuals, etc into their games thanks to the saved resources due to the superior upscaler, and still end up with a better looking game than if they went with native 1080p.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
When Capcom Vancouver was developing Dead Rising 3's SmartGlass Companion app, one of its design pillars was 'Your cell phone is a cell phone,' according to senior designer Brent Arnst in a blog post on Gamasutra.

"We wanted the player using our app to look at their own smart device and feel that they had just plucked it off a rotting corpse in Dead Rising 3, just as Nick (Dead Rising 3's hero) has," Arnst wrote. "We wanted players to enable SmartGlass and access apps as though they were using the device Nick had just picked up in the game."

Hva er det som skjer med spillllllllllllll :psyduck:

Lodin

Der Waaaah
Har du prøvd å bruke smartass? Mulig det var fordi jeg brukte første generasjon på 360 kombinert med en eldgammal iPad, men det var skittreigt. Litt artig å kunne se på kart og sånn i Forza og styre Netflix, men ikke i den hastigheten. Noe sier meg at dette blir like bedritent så her må Gates trekke sei for Nintendo og Sony sine løsninger er mye bedre.

Lodin

Der Waaaah
Så en kis greide å score en XONE tidlig og la ut en tubb av at han åpna den.

Som man ser er den fjerna pga. :ras:. Om ikke annet kunne fyren bekrefte at det meste av online-shizz allerede er oppe å kjører og han hadde ikke no problem med å knytte den gamle kontoen sin til maskina. OSet er vistnok jævla snappy og den bruker bare 17 sekunder på å skru seg på. De fleste spill tar opp rundt 20 gig med harddisk så foreløpig er COD unntaket med sine 45. Og Dead Rising 3 krever bare 8 så lol.
Desverre for kisen er kontoen hans nå banna fordi :ras:.

Sier vel også sitt at Sony hadde en haug med PS4er med diverse spill ute på Spillexpoen. De sto åpent i en omhegning og det var bare å stelle seg i kø (noe jeg ikke gadd siden alt så ut som ting til PS3).
MS derimot hadde et lite skur på standen sin og inni der var det en XONE som kjørte Killer Instinct og jeg aner ikke om man faktisk fikk teste.

Jeg var innom xbone hytta rett før stengetid! Fikk spillt litt Dead Rising 3 som var ganske kult, men må si jeg hadde håpet på litt bedre grafikk. Det så faktisk ut som et 360 spill med litt skarpere bilde. Men det var veldig morsomt å spille.

Rakk aldri å prøve Killer Instinct, men det var fordi det var et ganske trangt og svett område å spille på. Eneste avkjølingen microsoft hadde var 2 små vifter fra Europris. :p

Lodin

Der Waaaah
Xbox One: det var et ganske trangt og svett område å spille på. Eneste avkjølingen microsoft hadde var 2 små vifter fra Europris.

Lodin

Der Waaaah
Det fikk de ikke. Om du trykker Home-knappen på både XONE og PS4 skjer det shit all.
Etter det kommer det en vakt som ber deg bli med ham litt.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Hahahahanei ikke i det hele tatt. Endelig har de laget en kontroll som ikke bare er beregna på japser med dvergehender. Den var umiddelbart komfortabel å holde i og konkave (konvekse?) triggere gjør susen. Klar forbedring fra den ræva formfaktoren til DualShock123.

EDIT: Xbone prøvde jeg ikke.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
En annen ting jeg aldri likte med Dual Shock 3 var vekta. Er den nye tyngre? 360-kontrollen var hakket tyngre og var mye mer komfortabel. Shocken føltes ut som ei fjør.