[Xbone] neXtbox 720p kickflip

Lodin

Der Waaaah
:eng: iRacing kommer til PS4.
Jeg glemte forøvrig å nevne at det nesten ikke er biler eller baner med i Forza. Faktisk færre biler slev med DLCet enn det var i Forza 1. Argumentet er såklart at de ikke hadde tid til å døtte mer kjerrer inn til launch, men det er vel liten tvil om at de dukker opp iløpet av de neste månedene. Giant Bomb sin kvikktitt er ganske opplysende.

Lodin

Der Waaaah
Sikkert og verdt å nevne at Darkdog, den største assburgern på #spillegal og en legende har forhåndsbestilt PS4. Helt siden Sony ble hacka har han hatt et intesivt hat mot selskapet og har flere ganger proklamert at han aldri skal kjøpe noe fra dem igjen. Etter ca. en uke med youtuber og argumentasjon har han nå gjort en totalt 180 og digger dem igjen. Selv innbarka autister har skjønt at XONE ikke er mye å satse på. :v

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ser ikke behovet, har tre next-gen-konsoller allerede (Wii U og to PC-er) så jeg er dekka.

Lodin

Der Waaaah
Her er meldinga man får opp etter å ha brukt Skype på konsollen og no annet samtidig. Som man ser er den skrevet av samme team som tok seg av å oversette det siste dashboardet til 360.

Lodin

Der Waaaah
Microsoft gjør endelig no ganske kult. Folk som er ramma av at maskina lager grumlelyder og høres ut som den spiser disker får nå tilsendt en ny maskin i ei eske man så skal stappe den herpa i og returnere. Tidligere fungerte det sånn at man måtte sende inn den herpa maskina før man fikk no tilbake. Desuten kan de velge mellom nedlastbar versjone av Dead Rising 3, Forza 5, Ryse eller Zoo Tycoon så de har noe å spille mens de venter. ^^
De har tydligvis lært en og annen ting etter all rødringinga.

Beste med 360-menyene er "Søk i Spill" og "Søk i Spill" med to forskjellige ikoner, rett ved siden av hverandre

"Forespørselsbasert"

Klart det tar noen måneder å lokalisere Xbone for å få den opp på samme kvalitetsnivå som 360

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Ikke undervurder tida det tar å oversette et helt system med en osean av tekst.

Novastrum

Feminist-elitist
Ikke Underkjente den perioden som vil kjenne å translatere et helt system til en vanndamp av aviser.

XBOX-bot-script er ferdig!
Trykk en tast for å fortsette ...

Jeg har vært med på å oversette et spill og et par hjemmesider så jeg vet hva det vil si ja

Men jeg akter ikke å gi Microsoft, verdens største softwareselskap, noe slack på dette. Hvis ikke DE gidder å gjøre det ordentlig, hvorfor skal noen gjøre det?

Lodin

Der Waaaah
Vel engelsk er vistnok det eneste språket skandinaver kan velge denne gangen. Men samtidig sa de at de måtte utsette i mesteparten av Europa pga. språkoversettelser. Det beste hadde vært om alle menyer er på nårsk, men man må snakke engelsk til kinecten. Det er ikke forvirrende.

E: Lol.
I used to see the Xbox stores in two languages. Is that still happening?
No. The Xbox 360 console used the locale that you set during your setup, while Xbox stores used your Xbox Live account locale. This sometimes resulted in mixed locales, which was confusing. This is no longer an issue in Xbox One, which will always use the locale set by you on your console.