Ninja Gaiden

det er vel da du møter de svarte ninjaene??? det er SÅÅÅÅÅÅ kjipt. Hopper rundt å sprenger deg med helvettes shuriken. Har du begynt å møte militæret?? om du plades med skytefolk, så må du bare blocke en masse, og bruke det angrepet der du hopper å slider gjennomd dem (hodeavkuttindslaget) om det går å kutte hoder på din versjon

Nei har nok kke den versonen når du ser hodene flyr av, men jeg kan flyve angrepet. Funker fett. Ja, jeg er ved de ninja fyrene. Helt jævlig. Har død en drøss med ganger. Militære er også noe dritt, men har sån grei kontroll på de. Bare å fly mitt i klyngen og så bare byner man å fighte.

Du kan jo gjette hvordan det var på hard....! Er litt lenge siden jeg spilte det, men går det ann å block sprenge shurikene??? Gle deg til du får diabro sverdet. Oppgrader det fult opp, så er det mongo enkelt å drepe sånne småtasser. btw Det kan være lurt å drepe alle folkene i de rommene der det ser ut til at det kommer evig med folk. Du får nemlig slike lengre livkontainere om du tar dem alle.

yes, skal huske på det.

sry. Nei tror ikke det går ann. Prøvde ikke det.

Kjøpte dette spillet for ett par dager siden men har ikke fått spilt så mye. Klokka viser 4 timer og jeg er allerede på kapittel 7. Spiller på normal men hadde liksom trodd det skulle være litt vanskeligere, har jo fått så mye oppmerksomhet fordi det skal være så vanskelig.

Får bare håpe det blir verre etterhvert :confused:

Enormt kult spill forresten. Er så digg en kontroll på ninja duden. Alt sitter som det skal :tommelopp:

Ok. Men utrolig gøy spill hvertfall. Er på kapitell 8 eller 9 nå tror jeg, inne i millitary base. Skal denge en jævla tanks som jeg sliter med, vet ikke helt hvordan jeg skal ta knekken på den.

Sloss jeg ikke mot Elma på forrige brett da? Eller var det en annen dame det, inne i den kirka. Elma var kanskje hun som han bossen tok med seg det?

Åhhh du har tatt henne.... hmmm. de tanksene er det bare å skyte med pil og bue. Det er kasser med påfyll en eller annen plass på inne der mens du sloss moy bossen. Bare side step, og skyt så går det nok

Opprinnelig skrevet av loppelittletom@13.01.2005, 08.23
Åhhh du har tatt henne.... hmmm. de tanksene er det bare å skyte med pil og bue. Det er kasser med påfyll en eller annen plass på inne der mens du sloss moy bossen. Bare side step, og skyt så går det nok
162736​

Har nok tatt henne ja.
Hehe, var ikke noe problem de tanksene når man endelig fant de pilene :)

Fikk ett nyt sverd i går også. Må bruke begge hendene og allting, men var småtregt. Foretrekker Draggon sword jeg :tommelopp:

det er mongobra altså!! du må bare oppgradere det helt, og trykke xxxyxx eller no så halshøgger du de rosa loppene på en to tre (ofte to tre igangen) det er det som er rått med spillet!

jepp, du får det suget når hodene triller rundt deg, hjelpeløse fiender rundt deg, skrikende i smerte! Ahhh, de er det bildet jeg har dannet meg av ninja gaiden! Det negative er at det suger mot bossene. Liker også det derre demonsverdet, det har litt for mange kule angrep!! Å ja for ikke å glemme izuma drop (husker ikke helt hva det heter) knuse en stakkars hjelpeløses ninja's aniskt mot asfalten, mens de andre rundt deg blir spredt for alle vinder!! Nydelig spill, ingen tvil!

Hva skal man gjøre for å oppgradere dragonsword til "teh ultimate level"
"Butikk-mannen" sier noe om å finne "the dragoneye" :ninja:

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Vortex@17.01.2005, 17.20
Hva skal man gjøre for å oppgradere dragonsword til "teh ultimate level"
"Butikk-mannen" sier noe om å finne "the dragoneye"   :ninja:
164791​

!!!SPOILER!!!

Du må dra til Hayabusa village sin kirkegård, dragon eye smykket ligger på en av gravstøttene. Du får ikke muligheten til å dra ditt med det første, du får vite når du kan komme deg ditt.

!!!SPOILER SLUTT!!!

Takk for den, men åssen kommer jeg meg dit, hva skal jeg gjøre?
Jeg er på "Pleasure street" og slakter monstre

Lurtz

Dr. Van Nostrand
!!!SPOILER!!!!

Når du kommer langt nok historiemessig så skal det komme en portal som tar deg tilbake til Hayabusa village

!!!SPOILER SLUTT!!!

Opprinnelig skrevet av loppelittletom@14.01.2005, 08.01
det er mongobra altså!! du må bare oppgradere det helt, og trykke xxxyxx eller no så halshøgger du de rosa loppene på en to tre (ofte to tre igangen) det er det som er rått med spillet!
163285​
beste sverdet er unlabored flawlessness eller hva faen det heter men i hurricane versjonen
er det blirr ræva. Uansett ds og tds er dritbra sverd lær deg å bruke dem i stedet imo.
Kan ikke slå flying swallow angrepet :p

du, de To pinnene med tau imellom. (Husker ikke helt hva de heter nå.) De er jo konge da når man møter ninjaer. Når man har det våpne kan man jo bytte på å ta folk. Ikke samme krafta som sverde, men veldig efektivt. Lite tips til de som ikke viste det.