Ja, virkelig, den spillen. Skippa det på release fordi traileren så meh ut og solgte spillet elendig, men seriøst kjøp det. Femti spenn, og det er sånn "okay får ta en til... okay en til" osv.-spill.
Mighty Switch Force er, til tross for traileren, et overraskende simpelt puzzle-plattformspill (så langt). En del felles med Pullbox der altså, men det er også med skyting og sånt som virker litt overflødig hvis jeg skal være helt ærlig. Nå skal det nevnes at jeg bare har spilt tre eller fire brett, men det virker faktisk som om enkel plattforming, enkel skyting og puzzling som går ut på å veksle klosser på brettet mellom forgrunnen og bakgrunnen er hele greia. Det er ikke dårlig, men jeg hadde forventa et actionspill. Nuvel, det er - litt forfriskende, egentlig - ikke så mye som en eneste tutorial i spillet, bare et lite klipp på ca. femten sekunder som ikke akkurat forklarer situasjonen men som iallfall viser hva du må gjøre. Så: Det kan hende det blir mer etter hvert. Uansett er det ålreit musikk, bra grafikk og det krever at du bruker nøtta. Ikke noe must, men ålreit.