Nintendo 3DS: den store tråden

Er klar over salgstallene. Men det er en del fans som driver å klager over å måtte kjøpe de samme spilla på begge konsollene.

Men jeg ender alltid opp med å kjøpe det uansett...klarer aldri å unngå fristelsen. (Nintendo-pult*)
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Zelda OOT, ALBW, Pokyman, Fire Emblem, Monster Hunter, Mario, Luigi, Pheonix Wright, Professor Layton

Herregud jeg må ha en gameboy.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Appropos; noen som har en god ledetråd på hvor pokker jeg kan skaffe meg Monster Hunter 3 Ultimate på 3ds'en? Finner det ikke i Oslo i det heletatt. Ifølge Elkjip sine sider finnes den i Drammen, men må hustle meg sengeplass og øl hos Buggz før jeg gidder den utflukten
 

Lodin

Der Waaaah
Når det gjelder Segadillet har de ikke oppgitt pris ennå, men det blir vel 40 spenn siden det er standardprisen på VC og de ikke var no dyrere i Nippon.
Jeg hadde rett. Super Hang On og Space Harrier kommer på torsdag og de koster 41ish kroner med dagens Euro kurs.

Det kommer også en app for Youtube. Det er jo greit så man kan se no annet enn de samme klippa Nintendo og Eurosport har resirkulert det siste året. Desverre er ikke tubber i 3D støtta ennå.
 

Lodin

Der Waaaah
Neh, desverre. Her hva de har lagt til.
SPACE HARRIER

-ability to begin from any stage you've seen previously
-save states
-replay saving
-d-pad/circle pad/touch screen for movement
-invert movement, autofire settings
-difficulty/lives/extends dipswitch
-time trial mode
-virtual cab mode (cabinet overlay, screen tilt, environmental noise, movement settings)
-screen settings (original, optimised 4:3, fullscreen)
-sound test with equaliser settings for each channel
-hidden boss "Haya-Oh" taken from the X68000/SMS ports
 

Lodin

Der Waaaah
Nintendo har uten tvil de beste promovideoene. Louvre-greia er for det meste bare en port av den interaktive guiden museet har brukt med 3DSer en god stund, men jaggu har de ikke filma tolv minutter hvor Iwata og Miyamoto flyr rundt å diller. De syns såklart rumpesprekken til Venus er veldig artig.

Får nesten lyst til å bruke 160 spenn på det, men ikke egentlig.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Er videospill endelig anerkjent som kunst nå!?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Har mistet litt oversikt over alle DS-modellene og forskjellene mellom de, en sjef spør etter tips til sine barn på 5 og 3 år: Kan like gjerne anbefale 2DS da, rait?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
2DS har ikke 3D og er ikke spesielt lommevennlig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
3DS-en er vel også bare lommevennlig hvis du er voksen og bruker store bukser. 2DS-en får man vel også kjøpt ei veske til slik at den går fint i sekken.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Da føler jeg min 2DS til 1000 kroner anbefaling er god!