Nintendo 3DS: den store tråden

Lodin

Der Waaaah
Jeh, men de har lagt til et nytt system hvor knapper og kan være spindash uten å måtte holde ned. Ikke at det er verdt en sur fjert.

Sagosen: Sånn generelt eller det gamle rælet til Mega Drive? Nintendo sine egne fullspill ligger vel på 350'ish mens andre ofte tar litt mindre. Capcom skal bare ha 200 for nye Ace Attorney fek.s. Når det gjelder Segadillet har de ikke oppgitt pris ennå, men det blir vel 40 spenn siden det er standardprisen på VC og de ikke var no dyrere i Nippon.

Selv går jeg å grunner på Batman som kommer på torsdag. Vil såklart heller spille på Vita, men den er det fortsatt en god stund til jeg copper.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Jeg leverte ønskeliste til dama i dag. Og på den står det:

- Nintendo 3DS XL
- Pokyman

Men så leser jeg til min store forskrekkelse at det ikke følger med noen lader. Hva faen?
Er det en helt vanlige micro usb lader, eller det noe sært Nintendo drit? Jeg har ikke vært Nintendo kunde siden Nintendo 64, og jeg gremmes av å tenke på hvor mye ekstra piss man måtte kjøpe.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Så når jeg åpner 3DSen på julaften, og tømmern for batteri 1. juledag så må jeg vente helt til onsdag 27 desember før jeg kan spille igjen?

Jeg ser rægen komme langveisfra.
 

Lodin

Der Waaaah
Det er en av de tre eller fire variantene av små USBer som finnes. Du har sansynligvis en allerede og om ikke får du no billig rask hos Claes Ohlson.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
... Hæ? Ikke på min 3DS.
 

Lodin

Der Waaaah
Naj, de er bpst. Bare se på denne reklamen. XD

Uansett, her er pluggen 3Dsene bruker. Aner ikke hva den heter, men det er et standard format som bla. 3D Vision-brillene bruker.
 

Lodin

Der Waaaah
Det var en liten Direct i dag og ikke så mye spennende kom fram. Viktigste var at neste måned kommer det en oppdatering med Miiwerse til 3DS og at man kan koble sammen e-sjappekontoene sine på 3DS og WiiU. Sikkert greit for de som bruker poengkort.
 
Jeg tror Nintendo kommer med et skikkelig kontosystem i løpet av neste år. Regner med at denne oppdateringen er bare første steget.

Håper ihvertfall at de legger til crossplatform spill.
 

Lodin

Der Waaaah
De har sagt at de vurderer det i ett eller annet intervju, men greia er at da slutter folk å kjøpe Super Mario 3 og Link to the Past 3 ganger. De kommer ikke til å slutte med det.
 
De blir jo gjort til latter blant mange for å ha en utdatert betalingsmåte på eShop'en sin. Og fansen klager på å måtte kjøpe alt om igjen hele tiden.

Tror de lærer etterhvert som fansen klager.

Er blodfan av Nintendo, men et online Account system på 3DS og Wii U er etterlyst!