Nintendo 3DS: den store tråden

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
8/10 (eller 4/5) fra USgamer, men hele anmeldelsen virker veldig unnskyldende.

People take Nintendo to task for making "baby games," and by god, Yoshi's New Island may well be the babiest game they've ever put together. Yoshi's New Island doesn't need to defend itself from accusations of being a baby game, because that's its entire raison d'être.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Øhm. Det er ikke Nintendo som har laget det, for starters.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Envher jøpip som har spilt originalen kunne se på preview-videoene at dette var på vei til å bli en blek, stygg kopi. Jeg må faktisk si at jeg ble lettet, fordi denne styggheten var ikke noe jeg var innstilt på å bruke tid og penger på.
 
Da er det kanskje på tide på minne om at det beste Yoshi-spillet heter Yoshi Touch & Go og er en helt fabelaktig "endless runner" fra noen år før sjangeren ble gjenoppfunnet.


Spillet funker på 3DS men er selvsagt best på den originale Citröen-sølv-DS-en jeg håper alle har tatt godt vare på.
 
Det skal vel prøves uansett hvilke dårlige anmeldelser det får. Stoler ikke så mye på anmeldere.

Heldigvis er det ikke så lenge til Kirby Triple deluxe kommer! Regner med at det blir det beste på 3ds i nærmeste framtid. :)
 
Etter min mening: fantasiløs leveldesign, lite ufordring, og null læring (hvis man har spilt Yoshi's Island).

Dessuten for mye inkonsekvente detaljer å samle. Super Mario 3D Land gjorde samlinga riktig: 3 ting per brett, men du må følge med i timen for å finne alle tre. 20 + 100 kan funke, men det er vanskeligere å holde interessen oppe, og Yoshi's Island DS klarte det ikke for min del.

Når det er sagt skal jeg banne i kjerka og si at Yoshi's Island, originalen, også er oppskrytt: det er et interessant spill historisk med tanke på den dristige (den gangen) kunststilen, den ambisiøse måten fysikk var bygget inn i mekanikkene, og i den generelt lekne tilnærminga til Mario-universet. Selve plattforminga er derimot ikke i nærheten av like bra (artig, moro, spenstig, kjapp, presis) som for eksempel Super Mario World, og det er litt begrenset hvor mye de klarer å gjøre ut av fysikken.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Han har vel allerede nevnt det der?
 
Tomodachi Life ... solgt. Dag én.
 

Lodin

Der Waaaah
Tid for nye 'mans. Trur jeg dropper denne siden jeg fortsatt er utbrent etter X.
The Pokémon Company International and Nintendo announced today that Pokémon Omega Ruby and Pokémon Alpha Sapphire will launch worldwide in November 2014, exclusively for the Nintendo 3DS family of systems. Pokémon fans will collect, battle, and trade Pokémon in a new adventure.

Pokémon Omega Ruby and Pokémon Alpha Sapphire are a fresh take on Pokémon Ruby and Pokémon Sapphire, which launched in 2003 and were fan-favorite hits on the Game Boy Advance system. The new titles promise to take players through a dramatic story within a spectacular new world.
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Samme som Heart Gold og Soul Silver, vel? Remakes av gammalt?
 

Lodin

Der Waaaah
Lol, Tomodachi Life 2: Homodachi Life.
Redmond, Wash. -- We apologize for disappointing many people by failing to include same-sex relationships in Tomodachi Life. Unfortunately, it is not possible for us to change this game’s design, and such a significant development change can’t be accomplished with a post-ship patch. At Nintendo, dedication has always meant going beyond the games to promote a sense of community, and to share a spirit of fun and joy. We are committed to advancing our longtime company values of fun and entertainment for everyone. We pledge that if we create a next installment in the Tomodachi series, we will strive to design a game-play experience from the ground up that is more inclusive, and better represents all players.

-- Nintendo of America