Nintendo 3DS: den store tråden

Håper det får en babby mode med mindre tidspress, for jeg takla virkelig ikke det spillet der.
 
Kom du deg så langt at kunne skru ned hastigheten på tiden? Etter du får den muligheten er tidspresset virkelig ikke noe problem. Husker jeg raga meg hardt gjennom den første seksjonen, da. Der har man jo ingen kontroll på tiden og må lete etter noe småtteri. Klarte det ikke på første forsøk.
 
Tror ikke jeg klarte det på andre forsøk heller, så var vel da jeg ragequitta :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kom du deg så langt at kunne skru ned hastigheten på tiden? Etter du får den muligheten er tidspresset virkelig ikke noe problem. Husker jeg raga meg hardt gjennom den første seksjonen, da. Der har man jo ingen kontroll på tiden og må lete etter noe småtteri. Klarte det ikke på første forsøk.
Så fort du starter på spillet fo' rizzle (altså, etter den første tredagsperioden) kan du spille både Inverted Song of Time og Song of Double Time. Så lenge du klarer å snakke med fugleskremselet og få tips om det, da.

Den første runden går forøvrig en god del raskere enn de som kommer etterpå, rett og slett fordi det er så lite du har mulighet til å gjøre (finne feene, finne Bombers og få koden til skjulestedet, finne Moon's Tear), så jeg pleier stort sett bare å gjøre det jeg må og så grinde litt spenn.

Det er ikke til å stikke under en stol at det er en del designvalg i Majora's Mask som er litt pussige (tidsbegrensningen har i praksis veldig lite å si så lenge du bruker Owl Statues og Inverted Song of Time), men stemningen i spillet og de sammenflettede historietrådene sammen med hele Groundhog Day-konseptet skaper en så unik spillopplevelse at jeg gir faen. At det endelig kommer en remake er fantastisk.
 

Lodin

Der Waaaah
No sir, I don't like it.

Men her er uansett resten av Directen fra i natt. Masse Kirbyer, Yoshier og Splatooner.
 

Tror fremdeles ikke jeg kommer til å kjøpe det, men fint at Europa får noe eksklusive greier.

Hva synes folk om Pikmin-filmene, verdt å se?
 

Lodin

Der Waaaah
Fem dollars for tre kortfilmer som varer 20 minutter til sammen er litt stiv pris. Er sikkert veldig ålreite, men men.
SItter forøvrig å stusser på om jeg skal gidde å kjøpe ny 3DS. Absolutt ingenting på tapeten som virkelig ser spennende ut. Kanskje det Abraham Lincoln steampunket. :ehm:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg stusser ikke så veldig på om jeg skal ha ny 3DS, men det er litt fordi jeg har veldig vanskelig for å la være å kjøpe Nintendo-greier. Og litt fordi den nye 3DS-en har SNES-farger på knappene. Men uansett, Xenoblade Chronicles i håndholdt format og Majora's Mask er aleine grunner gode nok.
 
Majora krever vel ikkje kraftigere 3DS, gjer den vel? Då blir eg småsur. Når dei først skulle lansere NEW 3DS kunne dei godt ha økt oppløsningen ein del, blir sliten av å sjå på den skjermen.

Skal uansett kjøpe spesialutgaven av det spelet, min kjære samboer sitt favorittzelda. :D
 
Codename Steam ser interessant ut – en miks av Freedom Force og ... Disgaea? Jeg har ikke spilt Intelligent Systems-SRPG-er på en stund, men sist jeg gjorde det manglet de den fysikaliteten de viser fram i traileren til Codename Steam.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det med statsoverhoder i mecha-drakter er tydeligvis en greie for noen, Suda51 mekka jo Liberation Maiden hvor du styrer den søtten år gamle presidenten av Neo Japan i et skikkelig litt-under-middels spill.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, Dr. faens Mario kunne nok lett ha utfordra det aller meste. Fun fact: Ingen liker det spillet. Eller Wario's Woods.
 
Artikkelforfatteren er enten troll eller representant for problemene med spelindustrien. Mikrotransaksjoner er drepen, enkelt og greit. Masse penger å hente, masse glede å ødelegge.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Så for meg en Nemi-stripe når jeg leste innlegget til Agradula