Nintendo 3DS: den store tråden

demake

Seksuelt godteri
#81
Kom på jobb nettopp og prøvde 3DS for første gang. Gikk inn på mii plaza og syntes en av miiene ligna svært mye på en av våre bedre kunder. Jaggu var det ikke sagosen! Miien hans er faen meg spitting image! Lekte litt med sagosen og tok han på usømmelige steder. Så kom det kunder. De jævla kundene! :argh:

Men nå sitter jeg og driter. Hører til en annen tråd. Mer om det senere.
 
#82
Brukte litt tid på den, ja. :D

Fått min storebror ganske lik også, gleder meg til å vise den til han!

No må eg nesten skaffe meg Pilotwings også så eg kan leke med meg sjølv. Håper på eit eller anna Smash Bros. med mii-støtte. Som fungerer online!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#86
All tid kilden her er The Sun, tenker jeg ikke det er noen grunn til å ramle ut av stolen.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#87
Jeg vil anbefale folk å ramle ut av stolene sine og spytte med engang de har mulighet.
 

Lodin

Der Waaaah
#88
Både Game og HMW som nevnes i Sun sin artikkel nekter for at de har noen som helst policy om å la folk levere inn maskiner bare fordi de ikke kan se 3D eller får vondt i hodet. :p

E: Og sånn ellers har Steel Diver fått launchdato 6 mai. Veit ikke om noen bryr seg da det bare er fire minigames som ingen er no særlig tess.

E2: Det er offisielt: The Sun hater Nintendo av en eller annen grunn. Nå har de selv testa om man blir svimmel av å spille 3DS og konklusjonen er et klart rungende medisinsk bevist JA!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#89
Apropos 3DS så ramla vinger av feriestedspilot art ned i postkassa i dag og foreløpig kommentar er at det eier å dure rundt og samle turistinfo. Første spillet hvor 3D-effekten har vært noe mer enn en gimmick, forøvrig. Og: Flere enn meg som begynte å nynne på Seinfeld-musikken av den trallen som kommer når man skal velge oppdrag?
 
#90
Bah, la ikkje merke til at det var The Sun første gangen pga mobilsurf og sånt, då gidder eg ikkje kommentere videre om det ein gang. Bortsett fra dette: Whatever.

Har sååå lyst på Pilotwings men vi har kjøpestopp i huset etter storforbruk (nnh), kanskje noken her har lyst til å byttelåne sitt mot min Rayman 3D?

Legger ein sånn tråd inn i kjøp+salg etc heller, forresten. :)
 

Lodin

Der Waaaah
#92
The Hidden puts the player in the role of a member of the Ghostly Entity Investigation and Strike Team (G.E.I.S.T.), hunting around the real world to find spectral creatures, and then "using a full arsenal of high tech tools and upgradeable weapons, including the Plasmatic Disruptor, Ectoplasm Sensor and Spectral Shield" to defeat them.
Majesco prøver seg på et Augmented Reality spill i oktober. Hvem vet om det blir no, men det er ihvertfall artig at noen prøver.
 

Lodin

Der Waaaah
#94
Så du gikk fra å bestille en ny håndholdt uten spill til å kjøpe en konsoll som har vært ute i fem år og fortsatt ikke har noen spill?
 
#96
Protip:
Du kan endre datoen på maskina når du har fått dagens 10 funbucks for å nullstille pedometereret og få meir.

Kjekt når man, som meg har opplevd å få 12000 skritt iløpet av ein arbeidsdag. Skylder på turbulens. ;)

Framleis tak på 300 mynter totalt, så klart. Gjelder å bruke litt underveis.
 
#98
Nah, den ligger i jobbagen og venter på bussturen heim. Spel på jobb fnyses på av ledelsen. Logisk egentlig, håper berre dei kan forby sladreblader samtidig. Hater!