Nintendo 3DS: den store tråden

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det var det vi kicka på i helga også, kontrollen er ganske stiv sett i dagens lys. Å kunne starte på Wind Waker var en awesome frihetsfølelse av de sjeldne etter et helt døgn med Ocarina of Time.
 

Lodin

Der Waaaah
Baaaw! Syvende Juni er ikke sent i mai! :ras:
Nintendo announced today that the long awaited e-Shop and Internet Browser firmware update for the 3DS will be released on June 7. The update had been previously announced for the end of May.
Although Nintendo did not share details on what exactly will be included in the update, the company's notice today specifically mentioned the e-Shop and Internet Browser, two areas that had been previously promised.
The e-Shop is expected to give players access to downloadable "3DS Ware" games and Virtual Console titles. An exact lineup for this has yet to be announced, but Capcom has said that a paid Mega Man Legends 3 demo will be among the launch titles.
Åpner sikkert rett etter E3 pressedillet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Merker jeg gleder meg til Internet Bowser ass.
 

Lodin

Der Waaaah
Capcom var ikke helt sikre på om folk virkelig vil ha et nytt MML3.
Jo det er de.
Så for å teste vannet lager de noe de ikke kaller en demo, men en prototype. Dette er et prosjekt hvor de lissom lar fansen utvikle spillet via polls og forum og sånt så etter prompetypen skal de starte på den virkelige spillen.
Det de egentlig driver med er såklart å ta seg betalt for en demo. :)
 
Håper utsettelsen betyr at de annonserer et spennende prosjekt/feature som de sier "og dette kan du laste ned på 3DS-en din nå" under pressekonferansen.

Ellers:

 

Lodin

Der Waaaah
Foruten at alt er speilvendt i master questen har og samtlige fiender blitt boosta så de gjør dobbelt skade. Bare synd man må runne spillet først for å åpne den.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
virker nesten som de har brukt en ikke cel-shadet versjon av motoren de bruker i phantom hourglass og spirit tracks. Slik de gjorde med Twilight princess som brukte motoren til Windwaker.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
kult
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
virker nesten som de har brukt en ikke cel-shadet versjon av motoren de bruker i phantom hourglass og spirit tracks. Slik de gjorde med Twilight princess som brukte motoren til Windwaker.

Sa det en gang til for deg jeg, Tryggve.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Ghost recon spillet blir faktisk ganske vanskelig etterhvert. Så jeg er enda ikke ferdig med det. har såvidt tatt på street fighter, et eller annet med fightere på håndholdten og måten jeg spiller dem på som ikke helt duger. Men ja ghost recon. fet strategi. Rævva historie og man får ingen følelse av at folka egentlig er kule. De fungerer mer som classes fremfor noe man identifiserer seg meg. Kan også nevne at jeg liker å gå rundt med medic, ghost-dama, han engineer-duden og snaipern.