Nintendo 3DS: den store tråden

CyberK

Finner ikke på noe.
Jeg snublet over denne listen med ting som er litt creepy med 3DS.

By accepting this Agreement or using a Nintendo 3DS System or the Nintendo 3DS Service, you also grant to Nintendo a worldwide, royalty-free, irrevocable, perpetual, non-exclusive and fully sublicensable license to use, reproduce, modify, adapt, publish, translate, create derivative works from, distribute, perform and display your User Content in whole or in part and to incorporate your User Content in other works, in any form, media or technology now known or later developed, including for promotional or marketing purposes. (Chapter 1, Nintendo 3DS End User License Agreement)​

Please note just how absurd this claim is when you consider something like the photos taken with the 3DS camera. Can you imagine Canon or Nikon claiming the right to use pictures taken by you with one of their cameras? Can you then imagine them calling you a criminal for modifying the software on the camera to keep them away from your pictures?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg sikter til at Nintendo 3DS ikke er anbefalt av Klassiske Homøopaters Forening.
 
Spiller ikke Online så det går greit. Uansett så er jeg ingen stor homeopat tilhenger, de/noen kan en del, men vil sikkert ha penger som alle andre. Syntes det er bra vi har noe alternativt til de som vil. Selv om noen kaster bort penger.. Men dette er off-topic.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Når det er sagt er det kommet en ny video av Ocarina of Time 3D:


Jepp.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Den vprste punchlinen.

Men ja, Mario og Zelda kan Nintendo gi ut i det uendelige og jeg vil fortsette å kjøpe dem. Sånn er det bare.
 
CyberK, rettigheta for fotografi ol er alt for godt beskytta i Norge til at det skal ha noe å si. Men ja, ja. Ja.ja.
 

Lodin

Der Waaaah
Spår at det nå rett før E3 ramler inn en haug med annonseringer. Den første av dem er Shinobi 3D som er en slags remake av det første arkadespillet og ser passe noice ut. Trailer.
 
Gleder meg så sykt til vi får høre om Final Fantasy remakes, et nytt Suikoden spill, og muligens the world ends with you.
Men samma hva de kommer med nå er bra da.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvis flere enn meg er desperate etter noe nytt dilldall på 3DS-en kan jeg informere om at oppdateringa tikker inn på maskinen min akkurat nå. Så får vi se om det er noe å feire.