Nintendo 3DS: den store tråden

I alle fall grisekjedelig. Ser man bort fra analogstikka (og det at den har to skjermer) så ser det veldig ut som noe som kunne vært laget før århundreskiftet.
 
Jeg syns den ser bedre ut enn den orginale 3DS'en, faktisk. Mulig jeg kjøper meg en, men hadde mest lyst på en i hvit farge da :(
 
Vel vel. Tove har lyst på den pga dårlig syn etc, og eg klarer meg uten den ekstra stikka stort sett, så det blir nok kjøpings her likevel på sikt siden den faktisk kan gjere nytte i heimen.

Men joda, håper virkelig ikkje den jævla D-pad'n er like dårlig som på første 3DS'en. Den var altfor liten, DSL sin er perfekt!
 
Hva snakker du om? DS Lite sin D-pad var ræv.
 
Men alt i alt, så var det altså N64 som hadde den beste d-paden.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Jeg tilbrakte nesten 40 minutter ved demostandsen for 3DS på et stort kjøpesenter i dag. De hadde 8 forskjellige spill, og et koselig sofahjørne med masse puter. Det var riktignok litt flaut å henge rundt der (ellers hadde jeg vel blitt hele dagen). Men gøy var det. Super Mario Land 3D og Mario Kart må altså anskaffes. Jeg tipper forøvrig at å spille Mario Kart i 3D i bil er døden for meg. Litt småkvalm ble jeg, altså.
 

Lodin

Der Waaaah
Nintendo selv. Pluss at logikk tilsier at det ikke er lov å selge et elektronisk produkt med innebygde batterier uten at en måte å skaffe dem strøm på følger med.
 
Så kva d-pad liker du best? Fra Nintendo, evt generelt også. 3ds sin er like dårlig som den på Gamecube.
3DS sin er ikke supergod, men det har mest med plasseringa å gjøre. DS lite sin derimot føltes svak og billig ut, og var elendig på diagonale retninger. DSi hadde vel best, men har ikke prøvd den nok til å ha noen klare meninger om den.

Synes egentlig at det funker veldig fint å bruke circle-padda på 3DS selv i DS-spill, og er definitivt den Pætnieste av dem alle.
 
Nintendo selv. Pluss at logikk tilsier at det ikke er lov å selge et elektronisk produkt med innebygde batterier uten at en måte å skaffe dem strøm på følger med.
Det følger ikke med noe lader her...