Nintendo 3DS: den store tråden

Angrer fortsatt bittert på at jeg ikke hadde 3DS når jeg var i London på Zelda konserten, det var forferdelig mange som satt og sjekka maskinen til alle tider for å gjøre plass til flere streetpass hits. Har lest i etterkant at folk fikk ca. 200 hits.:argh:

Selv sitter jeg med de fem fattige jeg fikk tidligere i sommer, tre på Gardermoen og to i Amsterdam.
 
Ikke raeg på meg nå, men hva er det som er så stas/viktig med streetpas, egentlig?
 
Hvilket spill da, er det snakk om?
 
Ah! De spilla som jeg ennå ikke har giddi' å sjekke ut ennå... for jeg går ut ifra de er kjedelige likevel.
 
Det harru sikkert rett i. Jeg er sånn med alt, både med mobilen og PC-en f.eks, massevis med dill og dall som er allerede installert innpå, som jeg ikke gidder å sjekke ut. Rett og slett bare ikke interessant for meg. Akkurat som musikksmaken til de fleste SG-ere' :)
 
Hvordan vet du det uten å sjekke det ut?
Det blir nesten det samme som å spørre deg hvorfor du ikke sjekker ut hver bidige spill som kommer ut til din konsoll, PC or whatever du promper på...
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Fifan Ally Fifian. Street pass quest er ca. det beste konseptet siden puffet ris, også bare avskriver du det fordi du ikke orker å klikke på ikonet? Skla rundpule både deg og morra di!
 

Lodin

Der Waaaah
Street Pass Quest er et enkelt lite RPG hvor man rekruterer folk man møter eller betaler for "AI"er med mynter bå får av trasking. Er ikke så mye med det, men litt strategi har det og er jævla artig. Spill den eller vær for alltid en dumming.
 
Jeg synes selv at streetpassing nesten er det morsomste med hele konsollen. 3d-en er ok men ellers kunne spilla (jeg har spillt) vært på hva som helst annet. Sånn ellers så håper jeg at han outland-duden får beskjed om at jeg eide spøkelset hans i mariokart om vi noengang møtes igjen.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Jeg eide også nylig spøkelset til en person i Mario Kart, min andre Street Pass. Det var en god følelse. Det var vesle Sander på ca. 10 år som satt bak meg på ferja og lekte med kameraet sammen med søstra si. Fortsatt en god følelse :D

Traska forbi ham ut til tax-free-butikken i slow motion etterpå. Øynene våres møttes, men jeg vek ikke unna, holdt blikket helt til jeg var gått forbi. Visste han allerede hva jeg hadde gjort? Eller ville han først få vite det når posen med M&M var fortært? Jeg smiler skjevt og rister på hodet (fortsatt slow motion).
 
Street pass quest er ikkje spesielt bra, men å få nye utfordringer og bonuser fra tilfeldig forbipasserende i spel du liker eier. Ghosts'n'stuff. And moar.