Nintendo 3DS: den store tråden

Novastrum

Feminist-elitist
Ja, det stemmer på en prekk, eller "måsaprekk" som det egentlig heter.

Alt fra vanlige Jobs som white mage/black mage, monk, etc. til airships, konger, krystaller, knights og relativt åpent world map ganske tidlig.
 

Lodin

Der Waaaah
Nintendo har laga en side til Kirby og det ser (heldigvis) ut som et relativt standard Kirby. Liker best når de ikke har noen gimmick. Storyen er no sånt som at en ninjasamurai med seks hender har gjort no med Dedede og den rosa klumpen må redde dagen. Ser og ut som det bruker 3D veldig bra.
 

Lodin

Der Waaaah
Gratis port av Super Mario 1 til Game Boy Color for de som registrerer 3DSen sin i det nye systemet før 31 januar. Kode sendes via epost en gang. :ehm:
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Det gjør du. Så! Jeg kjøpte meg en ny 3DSXL, fordi alternativet er å ikke spille A Link Between Worlds. Har gjort system transfer og alt det der, kjøpt Picross-E3 osv. Og digger dette Zeldaet allerede. Første dungeon er lite, men har masse puzzles og hemmeligheter! Gleder meg til de neste!

Men jeg ser at det er flere som ikke har lagt meg til som venn ;_;. @CockMcBalls @Sagosen @Scary_Paladin @Oblivione @ExciteMike

Vennenummeret mitt er 3738 - 0747 - 6669
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Dårlig jobb av selgeren å ikke si ifra om det da. Og ja, du får kjøpt Zelda på eSjappa. Det er vel det viktigste.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig


Men ja, litt teit da. Og skal du basere deg på å bruke E-sjappa trenger du et større minnekort.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Kortet som følger med er 4GB (bare 2GB på vanlig 3DS, så en forbedring), men et spill som Animal Crossig: New Leaf trenger nesten en hel GB så ja.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Rotete forklart, men ja:

Har lyst å dra ned Bravely Default, men vil ha klarhet i en ting: Er det mulig å laste det ned på nytt til det nye SD-kortet jeg planlegger å kjøpe (Trenger tydelig større), eller er spillet låst til evig tid og kan ikke flyttes/Lastes ned på nytt? Leser noe hinsides greier om at spillene du laster ned ikke knyttes opp mot en konto, men den spesifikke maskina spillet blir lastet ned til.