[NX] Nintendo Switch med Howie O

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Den radiobilen du får tips om å bygge først tar ti minutter og lar seg realisere med litt voksenhjelp av en fireåring, ifølge sikre kilder (meg).
 

Lodin

Der Waaaah
Jeff Girthman brukte over 5 og en halv time på roboten over to videoer så den er nok relativt avansert. Ikke var det mye å gjøre i det spillet så den andre pakka er klart best. Pianoet Brad bygde eide.

Og Ganon er en dick. Nå blir en døende unge hindra i å møte John Cena. :ras:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Varierer nok litt etter hvor mye man gidder å jåsse rundt med ting, vi har bygd halve huset og det tok maks en halvtime. Tidsantydningen på det er fra 120 minutter og opp, men det kan jo hende at de to resterende delene krever så inni hampen mye konsentrasjon og innsats at det tar nesten en time til sammen.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeh. Nickelodeon har gitt dem spenn så hvorfor ikke? I Japan har det vært tilsvarende greier med Nike og Pepsi en stund.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dette er vel bare i Usania? Splatfests er regionlåste.
 

Lodin

Der Waaaah
Så noen folk gravde rundt i de japanske sidene til Nintendo og fant all infoen om online og sånn så da bestemte de seg like godt for å søle bønnene. Man kan betale for en, seks eller tolv måneder av gangen, sistnevnte er billigst til 20 dollars. Med dette får man såklart spille ting online og kan bruke den bedritne mobil-appen til å chatte. Det er også skylagring og det er noe særlig spilljournalister har mast om. Til siste lanseres dette 17 september med 20 NES-spill og dette arkivet vil stadig vekk få nye tittler. Tenk på det som NESflix. Om spilla har multiplayer vil dette også nå være online og det er jo stilig.
Ikke no for meg egentlig, men når Smash og Animal Crossing kommer går jeg vel for en måned eller så. Suger jo i forhold til de to andre sine greier, men så er det jo prisa deretter også.
 

Lodin

Der Waaaah
Naj. Du kan tydligvis ikke kjøpe spilla, bare leie.
Eller det kan jo hende, men de har ikke sagt no konkret.

Og ja, akkurat som da MS sat at de hadde en konsoll for folk uten nett og det var 360, så har Nintendo konsoller for folk som vil spille NES og SNES og det er Miniene.
Uansett har jeg de spilla jeg vil ha på WiiUen og ville uansett ikke kjøpt dem på nytt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ganske bedritne greier. Det som svir ekstra mye er at hvis f.eks. Splatoon 2-online er noe å gå etter, så er det langt fra så stabilt at jeg synes det er ok å betale for dette. Og... vel, hvis Splatoon 2 plutselig begynner å koste penger å spille online, da. Da altså.
 

Lodin

Der Waaaah
Så bygde jeg huset før jeg far på Valka. Selve bygginga var jo artig, men spillet i seg selv er skuffende. Det er ihvertfall ei stue hvor det bor en snodig liten kis man kan herje med. Man har en knapp, sveiv og nøkkel man kan døtte inn i vinduer og gølv og disse gjør ting som å oversvømme stua så pinglefjomsen tar på seg badering. Setter man i to dingser får man no simpelt minigame hvor man f.eks kjører gruvevogn eller bowler fjomsen. For dette får man mat og den endrer fargen og mønsteret hans. Det er en Tamagochi helt uten poeng. Opplagt at det kun er ment for de minste, men jeg tror selv de vil gå rimlig fort lei. Her kunne de gjort masse mer.
 

Lodin

Der Waaaah
Oh snap, Pokeyman til Switch. Er remake Yelllow så man reiser tilbake til Kanto, men nå i gloriøs 3D. Ser og ut til at mobilspillet er innkorperert på no vis. Vil ha.

E: de annonserte og at det kommer et mer tradisjonelt RPG neste år.

E: jo også slapp de Pokeyman Quest i esjappa nå. Det er rimlig forferdelig F2P hvor man velger tre mans som så denger andre ville mans automatisk og alt man gjør er å velge spesialangrep. Bare tull, men i det minsre er grafikken firkanta og ganske fin.
 
Sist redigert:
Konnichiwa sagosen! Vet ikke om du sa det til meg i ombordstigningen fordi du kjente meg igjen eller om du hilser alle velkommen slik, men hyggelig var det!

Vurderer sterkt Pro controller selv nå, hvor finner man de billigst om dagen?