[NX] Nintendo Switch med Howie O

Det er en del av de spillene til lansering som kun blir interessant når de kommer på tilbud. Bomberman er ett av de (men jeg regner med at det er et billigere spill okke som) og 1-2-switch er definitivt ett.
 

imported_Dash

Lurking since 2006
Eneste jeg misliker her er ingen bakoverkompatibilitet.

Wii U var en flopp, men hardcore nintendo fans som satset hardt på nintendo får ingenting igjen for det nå. Jeg har allerede Mario Kart 8 med all dlc, må kjøpe en ny konsoll for å spille akkurat det samme og i tilegg betale for å spille online.

Jeg har allerede Smash 4, ryktene sier det nye er en port ala mario kart 8. Jeg må kjøpe det samme igjen og betale for online.

Jeg har allerede Splatoon, 2ern er akkurat lik bare til en annen konsoll. Etc.

Men ja. Nintendo er jo veldig sære på at de skal ha betalt for alt mulig. De er ikke så interesserte i fanboys, de er interesserte i å prøve å selge så mye som mulig og tjene så mye som mulig.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg har allerede Mario Kart 8 med all dlc, må kjøpe en ny konsoll for å spille akkurat det samme og i tilegg betale for å spille online.
Nei faktisk så må du ikke det. Du har spillet allerede og kan fortsette å spille det på wii u, sågar online.
Jeg har allerede Smash 4, ryktene sier det nye er en port ala mario kart 8. Jeg må kjøpe det samme igjen og betale for online.
Samme gjelder her.

Jeg har allerede Splatoon, 2ern er akkurat lik bare til en annen konsoll. Etc.
Jeg har ikke lest meg opp på det, men det så ut som en oppfølger, ikke en port. Nye våpen og mekanikker. Du får vurdere om du likte eneren nok til å kjøpe oppfølgeren.

Men ja. Nintendo er jo veldig sære på at de skal ha betalt for alt mulig. De er ikke så interesserte i fanboys, de er interesserte i å prøve å selge så mye som mulig og tjene så mye som mulig.
Usikker på om seriøs :fry:
Du er inne på businessmodellen til alle businnesser som ønsker å fortsette å være i business.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Her er en håndholdt maskin med den mest avanserte rumblefeedbacken denne gereasjonen


Dette kommer garantert til å resultere i banebrytende, revolusjonerende nye spill og definitivt -ikke- en haug minispillsamlinger retta mot bestemødre og åtteåringer! PS Jeg drikker blekemiddel til frokost og husker ikke Wii og WiiU.

Når det er sagt så kan det nevnes at det tok to år før jeg en gang hevet øyenbrynet for et spill på respektive konsoller, det meste som ut som ting jeg kunne spille i 2011 med litt bedre teksturer.
Som Skyrim mener du?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Vent, my bad. Skyrim til Switch er ikke basert på special edition, så teksturene blir nok identiske med 2011-utgivelsen. Hahah
 
Ikke gjør dette til en pissing match, eller hva? Den viktige delen av poenget hans var at maskinene ikke hadde spill som frista før to år etter at de lanserte, noe jeg tror mange kan relatere til. Denne generasjonen har bydd på mye bra, men føltes enormt seig, på mer enn én måte.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er jo litt søtt også da, med medlemmer som brått mangedobler innsatsen i spilldelen av forumet fordi de må passe på å forklare hvor ræva en konsoll de aldri har prøvd er.

Neiass, det lå jo seff i korta at det ikke ble noe monsterhardware i Switch, og det er jo bevisst på alle måter; Nintendo har tradisjonelt vært de eneste som ikke har solgt konsollene sine med tap. I en perfekt verden ville jeg kunne laste ned Breath of the Wild på Steam ei uke før launch, men enn så lenge betaler jeg Nintendo-skatten med glede.
 
Før Sony og Microsoft sine utviklings-studio? Jeg vil heller ha Naughty Dog og Guerrilla sine spill (hvis salgsargument faktisk er jævlig detaljert grafikk) på PC enn Nintendo sine. Jeg vil heller at Xbox og Playstation, som ikke byr på noe som helst en PC ikke kan gjøre, forsvinner sånn at tredjeparti-spill (som uansett ikke kommer på Nintendo sine maskiner) kanskje optimaliseres skikkelig for forskjellige nivåer av PC-hardware. Og jeg har lyst på dedikerte, håndholdte spillmaskiner laget for spill og ingenting annet, og jeg synes Nintendo er flinke til å lage slike.
 
Sist redigert:

Lodin

Der Waaaah
Påminnelse om at Ninty tjente mer penger enn grisen med Wii. De døde med WiiU og dør muligens igjen med Switch, men det er ikke slutten. 3DS har holdt dem gående enn så lenge. Nintendo er over hundre år gammal, japanske og sta som faen. De gir seg ikke om ei mus fra Sony, Microsoft eller Valve fiser.