[NX] Nintendo Switch med Howie O

Wow, sitter med tårer i øynene etter den siste Zelda-traileren. Vakkert! Tror det blir det beste Zeldaspillet og Mariospillet på lenge.
 

Lodin

Der Waaaah
Vel designede kjempestore baner?
Sånn ellers heter byen New Donk City og det er såklart problematisk. Og problematisk at Diddy driver en bar.

 

demake

Seksuelt godteri
Det Mario-spillet ser skikkelig dritt ut.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeh, det er en oppfølger til Fast Racing Neo. For de som ikke spilla det er det en mix av F-Zero og Wipeout og eier ganske hardt.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Nintendo president Tatsumi Kimishima confirmed the system won’t be region locked, meaning players will be able to play globally released software on the console-handheld hybrid. That’s good news for Nintendo fans who want to import software from another region, like Japan or Europe.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jess, sitter og kikker. Major European countries 3 mars. Håper det er oss!
Lille Norge er offisielt et major European country. (E: Står ikke spesifisert på den sida, men Nintendo.no la ut den der på face og skrev spesifikt at Switch kommer til Norge 3.mars)

Ellers da? Har ikke sett en dritt ennå, bare kikka kjapt over det dere har skrevet her og hvilke trailere som er sluppet, og... joa. Dette blir nok bra.
 
Hvor skal vi samles for launch fest? Vi er kanskje åtte stykker på østlandet som skal ha konsollen dag en?

Jeg har sett/lest mesteparten av det som har kommet ut nå og gleder meg mer og mer!

Fake edit: Hmm jeg går ut av permisjon i starten av mars så kan ikke garantere at vi kan være hos meg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har sett starten på sendinga nå. Fy faen. Hvem er det som ikke vil ha den der? Folk som hater å ha det artig? Bare kontrollerne, liksom. Jeg vil ha dem nå. :argh:

E: Toshihiro Nagoshi. Åfyfaen. Åfyfaen. Jeg bare. Han mekka Yakuza og F-Zero GX hvis dere ikke visste.
E2: Kan ha launchparty her, hehe. Slipper jeg å ordne med barnevakt. Men fy faen. Wii U var jeg rimelig uinteressert i da den kom ut, men dette her. Hvis ikke Switch blir en suksess, kan hele konsollbisnissen bare stenge sjappa. Ingen vits i å mekke noen nye konsoller hvis ikke folk kan sette pris på dette her.
 
Sist redigert:
Launch fest lørdag da? Kunne tenkt meg å være med på noe slikt om jeg får tak i konsollen på fredag.

Ser ut til at Deku-treet er tilbake i Zelda også. (i traileren når mannstemmen begynner)