[NX] Nintendo Switch med Howie O

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Syntes et par av de der så ganske meeeeeh ut; Levelhead så ut som en døllere versjon av Battleblock Theater (komplett med døllere trailer-voiceover), King of the Hat føltes som om jeg hadde sett minst 110% av spillet i traileren, Bullet Age virka for seigt og floaty til å kunne kalle seg selv en Contra-like og Zarvot så ut som om det prøvde å bruke kRaZy humor for å glatte over et ekstreeeeemt basic skytespill. Og så er det jo en drøss av nyutgivelser av gamle PC-indies. Ikke at det er så farlig, men det er temmelig uinteressant for meg. Eneste er at jeg faktisk kan tenke meg å ha Hyper Light Drifter håndholdt, kanskje.

Ellers? Mineko's Night Market virka supersøtt men kanskje litt basic, Samurai Gunn 2 og Gåsemor Blir Grusom er selvskrevne kjøp, Desert Child så litt interessant ut men kan slå begge veier, The Messenger ga meg litt Ninja Gaiden til NES-vibber, ooog The Gardens Between (eller hva det het, orker ikke sjekke) virka helt nydelig. Så ja, bra Switch nå også.
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg er klar for gåsing.
 

demake

Seksuelt godteri
Flere enn meg som er klar for et nytt Mario Party som ikke suger?


Denne Coop-modusen ser ut til å eie.

 

demake

Seksuelt godteri
Veit ikke om jeg skal ta fisten fra Nicholas som trolling eller en reell fist.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Uansett umulig å avgjøre over internett, amirite.

Nei men ja, jeg har enda til gode å spille et Mario Party-spill jeg i det hele tatt har vært i stand til å tolerere. Ikke min Mario.
 

demake

Seksuelt godteri
Nintendo direct klokka midnatt. Hva trur dere vi får se? Hva vil dere helst se?Hva blir vi skuffa over?

Jeg trur vi får vite mer om onlinetjenesten og det viser seg at den er dritt. 20 NES-spill, cloudsave og that’s that.
De kommer garantert til å mase mer om Smash, som jeg har null interesse i.

Ønskeliste:
Super Mario Maker port
Trailer og dato for Bayonetta 3
Trailer for Metroid 4 (hahahahaha, saklig)
Gi oss det Yoshi-spillen allerede :yoshi:
Teite Reggie-sketcher
 

Lodin

Der Waaaah
Utsatt til i morra eller så fordi Nippon er i ferd med å dette fra hverandre.

Personlig tror jeg folk flest blir jævlig skuffa. Online-jallet lanseres ved slutten av måneden så jeg tipper det kun blir preiking om det. Sånn de fleste Directer har vært i det siste, men folk lærer ikke. Selv når Ninty rett ut sier at de skal vise indie-spill tar folk det for gitt at vi og får se Shantae eller Hollow Knight i Smash. Når det ikke skjer blir de såklart drit sure.
Noe jeg kan se for meg at skjer er at de lanserer nytt interface med bakgrunner og sånt. Blir heller ikke overaska om diverse streaming-ting annonseres. Grunnen til at jeg tror på det siste er at Inky Pen nylig tweeta at de lanserer app i november. Det er da ei sjappe som lar deg kjøpe tegneserier fra bla. Image og Archie.

Og Yoshi-spillet er blitt reboota. Var vistnok så mye problemer med det at et annet studio tok over og starta omtrent fra scratch. :sukk:
 

Lodin

Der Waaaah
Endelig fikk vi en ny Direct.

Lol på frameraten til ting som Cities Skylines og EEEEEeehhhh for at Animal Crossing endelig er annonsert. :woomy:

E: Her er lista over spill man får med om man gidder betale for online-dillet.

At Launch:
Soccer
Tennis
Donkey Kong
Mario Bros.
Super Mario Bros.
Balloon Fight
Ice Climber
Dr. Mario
The Legend of Zelda
Super Mario Bros. 3
Double Dragon
River City Ransom
Ghosts'n Goblins
Tecmo Bowl
Gradius
Pro Wrestling
Excitebike
Yoshi
Ice Hockey
Baseball

October:
Solomon's Key
NES Open Tournament Golf
Super Dodge Ball

November:
Metroid
Mighty Bomb Jack
TwinBee

December:
Wario's Woods
Ninja Gaiden
ADVENTURES OF LOLO
 
Sist redigert:

demake

Seksuelt godteri
Vil folk noensinne slutte å fetisjere FFVII? Eller er populariteten dette spillet har nå et resultat av at det har blitt et meme?

Hvorfor porter de NSMB i stedet for Mario Maker? Det gir ingen mening.

Bortsett fra Luigi’s Mansion og Animal Crossing var det lite her jeg ble hypet over.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
En del jåss, men jeg synes fortsatt Daemon X Machina ser fett ut. Og ja, Animal Crossing! Endelig. Seconder Mario Maker til Switch, det er fortsatt ikke gammalt. NSMBU spilte jeg gjennom 200% i sommer sammen med ungene så det utgår, men det er helt greit at det kommer en nyversjon siden det lett er blant de beste Mario-spillene og antageligvis min favoritt blant New-spillene.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Capcom Beat´em up Bundle <3

Battle Circuit er en undervurdert perle.

Spent på hvordan Katamari har holdt seg.
Trådløse NES-kontrollere er ... noe.
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Beste traileren

E: Kjøpt til PS4 om noen er hypp på coop
 

Novastrum

Feminist-elitist
Har man noen ROM-switcher for å endre vanskelighetsgrad etc? Hvordan fungerer myntinnkast - uendelig?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Har man noen ROM-switcher for å endre vanskelighetsgrad etc? Hvordan fungerer myntinnkast - uendelig?
Blir som en neogeo. Man kan justere vanskelighetsgrad og stæsj, samt antall continues til et visst antall.

Spilte litt Armored Warriors igår (mye mulig mitt nye favoritt beat em up), samt Battle Circuit (litt meh, fokus på "woooow, SJEKK så fucking WACKY vi kan være *Krusty the Clown-latter*). Spiller såklart med fightstick som en Bawawawaws
 

Lodin

Der Waaaah
Her er en liten heads up: om du ikke får bilde på TVen når Switchen er docka må du først sjekke om du har firmware 6.0. Så må du reebote maskina ved å holde på-knappen inne i tre sekunder og velge restart.
Ved hjelp av Nintendo sin support-side kom jeg fram til at docken sansynligvis var herpa og måtte byttes. De nevner ingenting om å reboote såklart. Måtte på SA for å finne svaret og det virker som mætti med folk har hatt problemet etter siste oppdatering. :ras: