Nintendo Wii - Vennekoder

SITAT(Bad Mongo @ 29.10.07, 01.47) 87164
Noen grunn til at jeg ikke kan se dere føkkers som har MP3 oppført i svart? Jeg har den nord-amerikanskje versjonen, kan det ha noe å si?

EDIT: Høhø, tydeligvis kan man ikke NTSC og PAL dele vouchers med hverandre, de som blir sendt forsvinner bare :eng101:
[/b]
Kan PAL Wii'er kommunisere med amerikanske wii'er? ... vet du det? altså folk med wii i usa.

Du har en ntsc wii, var det helt problemfritt å få den på nett i norge? er det ikke annen software på den, eller er den lik eller felles?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
:eng101: Det står i MP3-manualen at man ikke kan dele vouchers mellom PAL- og NTSC-versjonene.

Men man kan selvsagt legge til amerikanere på friends-lista, det er null prob.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Da har jeg også MP3, så jeg burde dukke opp i svart på listene deres i løpet av dagen. Shippet mine to første vouchers til Buggz og Lodin.
 
Der var de siste fem (Ally, Bad Mongo, Erico, justincase & Variabel) lagt til på min venneliste. Friend Vouchers i Metroid kan drive et menneske til slikt.

Men! Jeg registrerer til min store forskrekkelse at det er uhyggelig mange som ikke har lagt meg til! Fysjom!

Jeg purrer:

Cake
rulleguru
Psylopat
CockMcBalls
Joni
Notex
Eirik
Freezar
Tutankoopa
KapteinOlimar
Karl
NinjaSverre
Yetipants
Zer0s
Nicholas
Darkaxx
<strike>Thinaran</strike>
Aquila
Onkelsander
Raptorus
tannlaus
& Scorpiux.

Ingen av dere som vil ha Friend Vouchers, altså? Tsk tsk.
 
Psycho Mantis jeg vet du har amerikansk konsoll!!! Vil ha vouchers! Sleng opp koden din.

For de som bryr seg så heter Mii'en jeg sender rundt Ameneon for det er navnet jeg pleier å bruke online, tror jeg har prestert å sende en replika under navnet Bad Mongo og.
 
Da har jeg fått lagt inn alle i første tråd her. Beklager til dere som har lagt meg inn og venta på at jeg la inn dere. Men nå er det gjort, så nå er det bare å vente på Mario Kart =)
 

oma

Village Drunk
oma / neigutten
4731 8774 2117 8861

la alle til i dag ^^
gleder meg til aa spille ssbb
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Hei folkens. Nå som det går an å sende Mario Kart-invites, et spill jeg antar de fleste planlegger å skaffe seg, har jeg tenkt å være flink gutt og legge alle sammen til :) Skriver ut ei Word-fil as we speak, for jeg ser listen har vokst noe jævlig siden sist. Dette blir gøy :(

Så nå håper jeg dere sender invites til meg!

EDIT: Lar vær å legge til inaktive brukere som NinjaSverre, så jeg ikke sprenger Wiien helt.

EDIT2: Mission Accomplished!