Nintendo Wii - Vennekoder

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Hoi, har ikke sjekket emnet her på lenge, så kan ikke si jeg har vært flink gutt og lagt til de nyeste. På andre forum har jeg nektet plent å legge til folk som sender meg meldinger, fordi det er så tungvint og unødvendig <_< Får se om jeg orker å legge til resten her. Er jo uansett omtrent null å gjøre sammen da...
 
Foreøbig er det ganske så traurig ja, men er kjekt å ha en del folk på listen når det først skulle komme noe spennende.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Bad Mongo, det ser ut som du må fikse WiiConnect24-innstillingene dine i MP3, du står ikke oppført som stolt eier av MP3 hos meg. Sender deg en voucher så snart du står i sort tekst. :)
 
Ah, har ikke strøm på konsollen, Det kan jo forklare det. Plugger i nå.

hmmm, ditt navn er grått og.. jeg fikk nå sendt en voucher ihvertfall, kanskje den dukker opp.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jaja, kanskje det bare tar litt tid. Sendte en jeg og.

Ghaz, Aeternus, dere fikk også. :)
 
Heisann igjen :)

Har lagt til alle, men ingen har lagt meg til ser det ut som :$

Har MP3 hvis noen er interresert ;)

Nå pleier jeg å ha konsollen i standby om natten, men jeg vil fremdeles kunne motta venne greine når jeg har wii24connect på on regner jeg med ...?

Alle står fremdeles i grått i adresseboken, blir vel svarte hvis noen bestemmer seg for å godta invitasjonen som blir sendt ut når jeg la til lista med folk som stod først i topicet på wii'en
 

Lodin

Der Waaaah
Nei, de må legge til koden ding også. Noe jeg forøvrig har gjort nå. Så er det bare å vente litt.
Folk kan forøvrig gjerne sende meg sånn voucherdill til Prime 3, men jeg ligger foreløpig i underskudd. Er vel du som skal ha en til Tales?
 
SITAT(Lodin @ 28.10.07, 21.08) 87140
Nei, de må legge til koden ding også. Noe jeg forøvrig har gjort nå. Så er det bare å vente litt.
Folk kan forøvrig gjerne sende meg sånn voucherdill til Prime 3, men jeg ligger foreløpig i underskudd. Er vel du som skal ha en til Tales?
[/b]
Ja, nå står du i svart i adresselinjen, sendte deg en mail over wii før jeg leste denne og lurte på om du hadde lyst på en mp3 code voucher, og det passet jo bra... satt og ventet på svar over wii'en, for de kommer vel inn automatisk regner jeg med nedi høyere hjørne...

Sender over en nå :)
 
stone er lagt til :)

Lodin: Det håper jeg. Jeg har ikke fått noen enda.

Jeg har tre å gi vekk, men jeg vet ikke hvem som har bruk for dem eller som kan sende noen tilbake, så dere får nesten si ifra her eller sende en til meg så sender jeg en i retur.
 
Såder, nå har jeg lagt til alle på listen i første innlegg.

Og Yetipants, din pikk, du har enda ikke lagt meg til! D:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sårri mækk, er liksom ikke det første jeg sjekker når jeg slenger på Wii-en.
 
SITAT(EyEll X @ 28.10.07, 22.58) 87147
Sender til samtlige som har meg lagt til! PM om jeg ikke dukker opp i svart. B)
Takker, lodin og buggz!
[/b]
Hva er nummeret ditt? Finner deg ikke på hovedlisten ...

SITAT(Tales @ 28.10.07, 23.35) 87153
stone er lagt til :)

Lodin: Det håper jeg. Jeg har ikke fått noen enda.

Jeg har tre å gi vekk, men jeg vet ikke hvem som har bruk for dem eller som kan sende noen tilbake, så dere får nesten si ifra her eller sende en til meg så sender jeg en i retur.
[/b]
Har sendt deg en jeg vettu ;)
 
Noen grunn til at jeg ikke kan se dere føkkers som har MP3 oppført i svart? Jeg har den nord-amerikanskje versjonen, kan det ha noe å si?

EDIT: Høhø, tydeligvis kan man ikke NTSC og PAL dele vouchers med hverandre, de som blir sendt forsvinner bare :eng101:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
SITAT(Bad Mongo @ 29.10.07, 01.47) 87164
Noen grunn til at jeg ikke kan se dere føkkers som har MP3 oppført i svart? Jeg har den nord-amerikanskje versjonen, kan det ha noe å si?

EDIT: Høhø, tydeligvis kan man ikke NTSC og PAL dele vouchers med hverandre, de som blir sendt forsvinner bare :eng101:
[/b]
Hipp hurra, det var én voucher åt helsike. Er det noen som vet hva som skal til for å få vouchers?
Tales, du skal få når jeg kommer meg hjem til helga igjen. H M Kongens Garde er for kjipe til å la meg ha Wii og TV på leir frem til jeg blir gardist (om to uker).