Nintendo Wii - Vennekoder

Lagt til alle jeg og, men allikevel er det bare i underkant av ti som har lagt meg til:( Ta dere en mii-runde en kveld snart da:)

Ninjasverre: gimme, gimme, gimme
 
Tenke å påminne folket at snart kommer Wii'ens første wi-fi spill (Mario Strikers: Charged Football), dermed kan det være klokt å begynne å adde folk du ikke har adda. Tror også vi må sende inn nye friend codes avhengende av mii-ene vi bruker.
 
mitt Wii-nr er : 1152 8602 3548 0607

legger til alle imorgen. (gidder ikke nå) :v:
 

Lodin

Der Waaaah
SITAT(Ghaz @ 08.05.07, 19.49) 64988
Tenke å påminne folket at snart kommer Wii'ens første wi-fi spill (Mario Strikers: Charged Football), dermed kan det være klokt å begynne å adde folk du ikke har adda. Tror også vi må sende inn nye friend codes avhengende av mii-ene vi bruker.
[/b]
Planen er å lage en ny tråd for hvert spill. Det dukker opp en tråd som denne når Strikers slippes.
 
sånn da er alle lagt til. Skriver det her sånn at jeg slepper å sende PM til alle
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hurra!

Mitt Wii nummer er da: 7168-7221-7629-4553

Legg meg til, hvis du vil, værsåsnill, så varmer jeg en grill!
 
Her er mitt nummer:

2514 1242 1588 1727

Legger til et par folk jeg. Er det noe artig man kan gjlre bortsett fra å spille online?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Man kan sende hverandre bilder og Mii-er, og det er vel omtrent det.

Legger deg til i første innlegg.
 
Har lagt til så mange jeg gadd i denne omgang, ble litt kjedelig i lengden å taste inn de tallene. Nå venter jeg bare på at noen vennlige sjeler skal begynne å legge meg til.
 
Lager en liten oversikt over de jeg har addet til nå og status:

Klaymen - Ready to miingle
Yetipants - mia
Thinaran - Ready to miingle
Lodin - mia
Buggz - mia
K999 - mia
Agahnim - mia
Freezar - mia
Ghaz - mia
Aquila - mia

mia: missing in action for de som ikke snakker tøft militærspråk.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Ready to miingle i morgen en gang, men ikke forvent deg allverdens med action fra min side i og med at jeg er i militæret for tida. Uten Wii. Foreløbig.
 
SITAT(Bad Mongo @ 05.10.07, 01.34) 84367
Klaymen - mia
[/b]
Ikke nå mer! Men har mange mia jeg og... De som er for kule til å ville være mine venner:

Cake, Rulleguru, Sock Mc Lalws (eller hva han heter nå), Joni, Notex, K999, Freezar, Kpt Olimar, Karl, Agradula, Ninjasverre, Yetipants, Darkaxx, Ally, tannlaus, Scorpiux, Variabel, Erico, justincase
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg skal slutte å være så kul, og sette meg ned å legge til folk. Virker bare så tungvint, så har utsatt det :)
 

K999

Keystone State Of Mind
Ikke nå mer! Men har mange mia jeg og... De som er for kule til å ville være mine venner:

Cake, Rulleguru, Sock Mc Lalws (eller hva han heter nå), Joni, Notex, K999, Freezar, Kpt Olimar, Karl, Agradula, Ninjasverre, Yetipants, Darkaxx, Ally, tannlaus, Scorpiux, Variabel, Erico, justincase
[/b]
Jeg har en fucka ruter, som ikke lar Wii-en min få nett. Nintendo USB nett ting, gir meg bare nett av og til. Så jeg har ikke vært på nett med Wii-en, siden Mario Strikers Charged først kom ut. Må få fikset dette.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Da har jeg oppdatert, og lagt til alle i første post, så håper noen følger opp :)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Allerede gjort det samme og oppdatert hele lista mi etter førstepost.