Nintendo sin konferanse var rimelig kjedelig spør du meg. De skryter på seg exploring når de ikke gjør noe annet enn å melke de gamle franchisene for alt de er verdt. Det virker som det ultimate målet deres med Revolution var å få den så liten som mulig. Personlig kunne jeg ikke brydd meg mindre om størrelsen på konsollen, jeg vil vite hva den kan gjøre. Eneste jeg fant interessant med Revolution var muligheten til å spille alle de gamle spillene. Teknisk sett så tror jeg den blir underlegen både PS3 og XBOX360, ganske enkelt fordi de tror at det å gjøre konsollen liten er viktigere.
Når det gjelder det nye Zelda, hva var så fantastisk spennende med det? For meg så så det ut som det samme gamle gameplayet de har brukt siden tidenes morgen, bare uten det grafiske særpreget til wind waker. Jeg har en mistanke om at folk ikke ville jublet like mye for det spillet dersom det ikke hadde hatt Zelda tittelen. Grafikken var jo fin nok, men kampsystemet så rimelig likt ut som i wind waker, og det var et rimelig grundt og uinteressant system spør du meg.
Jeg vet ikke jeg skal gidde å crawle meg gjennom ørten templer der jeg må dytte kasser rundt og hoppe litt fram og tilbake bare for å bruke mitt nye item på en boss. Rewarden for det er enda et tempel.
Gameboy micro var faktisk det jeg synes var det mest interessante billaget, men det er ingen stor revolusjon.
Gamecube lineupen for 2005 så bedriten ut, hurra et Scooby Doo spill.