Nintendo Wii

Kanskje jeg kan skaffe meg den DS brikken på eBay? ;)
 
Skuffende lite om Revolution, men resten var bra!

Edit: Men hva som egentlig er så revolusjonerende er vel størrelsen. Hadde håpet de siktet litt høyere..

Edit 2: Ble det egentlig annonsert noen nye storspill for nintendos konsoller? (tenker ikke på håndholdte).
 
Ja, dette var en helt grei konferanse. Skuffende at de ikke viste noe video fra spill til Revolution. Igrunnen skuffende at de ikke sa noe om hva som er revolusjonerende med maskinen. Alt i alt synes jeg dette var den mest interessante konferansen av dem alle, men det har sikkert noe med at jeg er ganske hardbarke Nintendo fan.
 
Sa ikke Reggie at de ville vise noe om Revolution i morgen? Noen som vet noe om dette, eventuelt tidspunkt?
 
Ja, alt i alt en skuffende fremvisning fra Nintendo sin side. Vi fikk ikke vite noe som helst om hva som skulle være så revolusjonerende med Revolution. Heller ikke noen info om Revolution-spill. Men Gameboy Micro så jo litt snasen ut. Det var vel kanskje den eneste positive overraskelsen. Og blant spennende spill var det Zelda- og Mario-spillene (platform-mario that is) i tillegg til Killer 7.
 
Jeg er litt skuffa egentlig. Hadde psyka meg opp til hva som skulle være revolusjonerende med Revolution, men så kom det ikke noe.. :(
Men ellers så Zelda ut som det kom til å bli SINNSYKT! :D
 
hadde ingen video, kun lyd. Den Zelda trailern, var den til NGC versjonen, eller en ny en til DS ? var det Twilight Princess den het ?
 
New Super Mario Bros (DS), Super Mario Strikers (GC), The Legend of Zelda: Twilight Princess (GC) og Game Boy Micro ble jeg fornøyd med.

Bare må ha en Game Boy Micro. Den var utrolig stilig. :D

Også interessant dette med at man kan laste ned mange Nintendo-spill til Revolution.

Skuffende var det å egentlig ikke få vite så mye om Revolution. Ikke engang specs fikk vi vite.
 
Skuffende med Revolution, men håper den blir vist frem i morgen.
Var positivt med:
-Mario & Luigi 2
-Metroid Prime Revolution
-Nintendos bakkatalog mulig for nedlastning
-Zelda. Twilight Princess virker særdeles lovende
-Gameboy Micro
-Zelda demo

Noe mer?
 
Det Zelda spillet var rett og slett fantastisk vakkert! luktet knallgod historie og mye spenning under den traileren :)

Prakteksempel på hvordan Nintendo holder seg på banen!
Satser ikke alt på kraftigste prossesorer og slike ting(kan ikke sånt teknisk:p)
orginale, geniale ideer. spille NES SNES og 64 på en og samme konsoll...''du vil føle deg ung igjen :ler: '' :tommelopp:
sånt er det bare nintendo som finner på!

men den store revolusjonen...? de nevnte jo noe om kontrollene, skulle prate om dem senere. kan det være det store?
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Nintendo sin konferanse var rimelig kjedelig spør du meg. De skryter på seg exploring når de ikke gjør noe annet enn å melke de gamle franchisene for alt de er verdt. Det virker som det ultimate målet deres med Revolution var å få den så liten som mulig. Personlig kunne jeg ikke brydd meg mindre om størrelsen på konsollen, jeg vil vite hva den kan gjøre. Eneste jeg fant interessant med Revolution var muligheten til å spille alle de gamle spillene. Teknisk sett så tror jeg den blir underlegen både PS3 og XBOX360, ganske enkelt fordi de tror at det å gjøre konsollen liten er viktigere.

Når det gjelder det nye Zelda, hva var så fantastisk spennende med det? For meg så så det ut som det samme gamle gameplayet de har brukt siden tidenes morgen, bare uten det grafiske særpreget til wind waker. Jeg har en mistanke om at folk ikke ville jublet like mye for det spillet dersom det ikke hadde hatt Zelda tittelen. Grafikken var jo fin nok, men kampsystemet så rimelig likt ut som i wind waker, og det var et rimelig grundt og uinteressant system spør du meg.
Jeg vet ikke jeg skal gidde å crawle meg gjennom ørten templer der jeg må dytte kasser rundt og hoppe litt fram og tilbake bare for å bruke mitt nye item på en boss. Rewarden for det er enda et tempel.

Gameboy micro var faktisk det jeg synes var det mest interessante billaget, men det er ingen stor revolusjon.
Gamecube lineupen for 2005 så bedriten ut, hurra et Scooby Doo spill.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Det skal bli spennende å se hvor mye Nintendo skal ha betalt for Microen, med tanke på at GBA bare blir gamlere og gamlere. Jeg tror neppe jeg kommer til å kjøpe en slik i tillegg til DS-en og SP-en, for å si det sånn. Ellers må jeg si at GC bare frister mer og mer. Heck, selv spin-off Mario-spillene så morsomme ut! :sikle: