Nintendo Wii

Kilik

Lokal moderator
Skuffende, meget skuffende. Utenom Pokomon-spillet til GC, en kort visning av Revolution-prototypen og det nye GBA-designet, var det ingenting nytt. Jeg så i hvertfall ingen revolusjon her...

Greit med bakoverkompabilitet til alle de gamle, men bår man er nødt å laste ned til de gamle konsollene, er det like greit med moddet Xbox og emulator synes jeg.

Alt i alt, store ord, men lite konkret å vise fram. Nintendo hadde den dårligste konferansen etter min mening.
 
du mener playstation og playsttion2 på playstation2 da?
gratulerer
 
Hæ? Hva er det du snakker om? Du sier at det bare er Nintendo som kan finne på noe så "genialt" som å la folk kunne spille alle de eldre konsollene på den nye Revolution-konsollen. Sony har jo gjort dette med PS2 og gjør det nå med PS3, så jeg klarer rett og slett ikke å se hvordan du kan mene at Nintendo er genial på grunnlag av dette.
 
saa det er altsaa et DS spill av Zelda ogsaa, og dem gaa ut demo av det ? for noe som helst av det er blitt vist frem ? merkelig....
lyden broyt opp hos meg akkurat da nemlig... fikk ikke med meg helt.
 
Opprinnelig skrevet av Egle@17.05.2005, 20.00
Hæ? Hva er det du snakker om? Du sier at det bare er Nintendo som kan finne på noe så "genialt" som å la folk kunne spille alle de eldre konsollene på den nye Revolution-konsollen. Sony har jo gjort dette med PS2 og gjør det nå med PS3, så jeg klarer rett og slett ikke å se hvordan du kan mene at Nintendo er genial på grunnlag av dette.
222188​
Her snakker vi om spill som er myyye eldre enn Play Station 1 spill. Brukte jo cart... kassett på de gamle Nintendo konsollene, de kunne ikke holdt på med cart... kassetter enda? Revolusjon!

Hører noe om at de skal fortelle mer om Revolution i morra?
I så fall: :D
 
Blir ikke veldig forskjellig. Alt fra NES -> SNES kan gjenskapes i en liten microbrikke i dag, så jeg ville tro at bakoverkompatiblitet bare er en bitteliten bagatell å få til med dagens teknologi. Vi har jo joysticker vi kobler til tv'en med gamle Commodore 64 spill, og det var faktisk en hel datamaskin.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av ShoDan@17.05.2005, 20.01
saa det er altsaa et DS spill av Zelda ogsaa, og dem gaa ut demo av det ? for noe som helst av det er blitt vist frem ? merkelig....
lyden broyt opp hos meg akkurat da nemlig... fikk ikke med meg helt.
222191​
Nei, altså. Det er en trailer av GC-spillet i DS-format som alle medlemmene av pressen som var der fikk.
 
håper ikke dette skal være en store revolusjonen...kjekt er det uans.
ble veldig hissig på de hemmelige kontrollene jeg, mulig det kan være noe?
 
Hoy! Vært på 17 mai stuff helt til nå. Bilder ute av maskinen ser jeg...spesielt design...

Etter hva jeg har leste bakover her så er det ikke noe nytt? Altså dem har ikke hintet eller vist den såkalte Revolusjonen?
 
Opprinnelig skrevet av Nicholas+17.05.2005, 20.08-->
<!--QuoteBegin-ShoDan
@17.05.2005, 20.01
saa det er altsaa et DS spill av Zelda ogsaa, og dem gaa ut demo av det ? for noe som helst av det er blitt vist frem ? merkelig....
lyden broyt opp hos meg akkurat da nemlig... fikk ikke med meg helt.
222191​
Nei, altså. Det er en trailer av GC-spillet i DS-format som alle medlemmene av pressen som var der fikk.
222203​
[/b]
ok. kult nok.
Modemet mitt (ja modem 56k) taklet ikke bildet saa bra, men lyden gikk mer eller mindre fint helt gjennom, samt et og annet stillbilde inniblandt.

Maa igrunn si at bortsett fra designet paa revolution, saa skuffet denne fremvisningen til nintendo. :(

Nintendogs: any zerius gamer needz to have fun with pupiz...
hehe :p
 
Opprinnelig skrevet av Egle@17.05.2005, 20.04
Greit. Men allikevel vil ikke akkurat kalle det noen revolusjon eller på noen som helst måte innovativt. Kjekt å ha med seg, men det er alt det egentlig er.
222199​
Hvis det er slik at alle disse spillene kan lastes gratis ned fra internett og spilles perfekt på maskinen, vil jeg kalle det en aldri så liten revolusjon. Så klart kan man bare laste ned roms av alle spillene og få prøve dem gratis uansett, men det er jo ikke akkurat lov, med mindre du eier spillet fra før.

Men skuffende lite info om Revolution var det. :(
 
Tja, de har vel egentlig bare gjort et allerede eksisterende produkt kommersielt, som du selv er inne på. Roms finnes både på Xbox og PC for eksempel, så noe nytt er det jo ikke. Men hvis du synes dette er en liten revolusjon så får du bare gjøre det. :) Jeg synes i hvert fall det skal litt mer nyskaping til for at det skal kalles en liten revolusjon.
 

Kilik

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av Shigsy@17.05.2005, 20.21
Hvis det er slik at alle disse spillene kan lastes gratis ned fra internett og spilles perfekt på maskinen, vil jeg kalle det en aldri så liten revolusjon. Så klart kan man bare laste ned roms av alle spillene og få prøve dem gratis uansett, men det er jo ikke akkurat lov, med mindre du eier spillet fra før.
Tviler sterkt på at det blir gratis. Husk at de selger SNES-konverteringer til GBA og N64-konverteringer til DS for 400+ kroner, men forhåpentligvis blir de langt billigere å laste ned til Rev.
 
Tror Nintendo har noe mere på lur jeg...nettopp denne revolusjonen. Dem kommer nok til å vise oss åssn vi skal spille på denne maskinen snart håper jeg.

Først da får vi vite hva denne "revolusjonen" dems er....nåde om dem skuffer meg! :p