Nintendo Wii

Lodin

Der Waaaah
Kotaku har fått tak i litt detaljer om et revo spill ved navn Sunder: Land Of Devide. Annet enn at det er et Halo-aktig FPS vites ikke, men de har en gjennomgang av flere av våpenene i spillet og hvordan Revo-kontrollen vil brukes. Ser ganske fett ut.

 
Ser absolutt brukbart ut. Ser ikke noen grunn til hvorfor Revo ikke vil by på en morsomere spillopplevelse når den kommer ut. Gleder meg spesielt til Super Smash og Metroid.
 
Revolution kommer senere enn antatt?

Opprinnelig skrevet av GameReactor
Nintendo's Satoru Iwata har bekreftet for japanske dagsbladet Sankei Shinbun at de ikke klarer å lansere Revolution før Thanksgiving i USA. I år faller denne på 23. November, hvilket er en god del senere enn det mange hadde antatt. I samme intervju sier han at Nintendo skal forsøke å få ut konsollen i Japan før nyåret, hvilket antyder at Revolution, på lik linje med Nintendo DS, lanseres i vesten før Japan.

En nesten inntil fullstendig ferdig Revolution skal finnes spillbar på årets E3-mess, dette sier i alle fall sjefen Satoru Iwata.
 

Kilik

Lokal moderator
At Revolution ikke kommer ut før senhøstes i USA er som ventet, men at den kanskje ikke lanseres i Japan før på nyåret er langt senere enn ventet. Men jeg kan skjønne at Nintendo satser på det amerikanske markedet foran det japanske. De har allerede et solid grep om det japanske markedet. Samtidig er Xbox 360-konkurransen så og si ikke-eksisterende der.

Så spørs det hvordan de prioriterer Europa. Hadde vært morsomt om Revo ble lansert her før Japan...
 
ÅFYFAEN! Det høres bare ubertøft ut. Ikke bare ville det gitt total immersjon i ett dødsbra horror spill, det ville også vært et solig fristespill for Revo til å overbevise tvilere om at det faktisk er er phet konsoll.
 
Selv har jeg aldri spilt SH, men om det skulle komme til Revo, ville jeg nok absolutt vurdert å kjøpe det ja. Elsker horror-spill, slik som Resi.
I tilegg hadde det jo åpnet for å tiltrekke certain Sony-fanboys =D
 
Så dem nå akkurat.
Sant å si skjønner jeg ikke mye av de, jeg finner ihvertfall ikke noen nyheter blant bildene.
 
ser ut som det er en ny fjernkontroll blandt bildene, som minner enda mer om en vanlig fjernkontroll.. Ellers var det ikke så mye å se der nei..
 
så ut som en gammel nintendo kontroll med skjerm den enne kontrolleren:p eller var det no Ds greier? hakke no særlig peil på ds jeg da så ikke blame meg :p.

Blir Zelda: Tp lansert til Revo ? eller kommer det før revo til Gc ?

Gleder meg helt sykt til nye SSB:R ^^
 
Nintendo har gang på gang sagt at Twilight Princess skal komme til GameCube, og det tror jeg faktisk på. Ser dog ikke bort ifra at ryktene om Revmote-funksjonalitet i TP stemmer. Nintendo kommer sikkert til å bruke TP på en eller annen måte som et salgsargument for Revolution.
 
D

Doctor Downs

Gjest
En tanke om håndgranater i Revo-FPS-er... Jeg vet ikke om det er tatt opp før, men hvordan hadde det vært om granater bare ble sluppet rett på bakken ved å trykke og slippe kaste/skyte knappen. Derimot hvis du trykket inn knappen, løftet revmoten for å heve granaten og skøt den forover igjen mens du slipper kasteknappen for å hive den akkurat så hardt du vil, hadde ikke det vært "a blast"? :)

Phew, alltid gør å spekulere på ny teknologi.