Opprinnelig skrevet av Shigsy@06.03.2005, 17.13
Slå meg den som vil, men jeg likte både Super Mario Sunshine, Zelda: The Wind Waker og Mario Kart: Double Dash svært godt.
Jeg har også lagt merke til at jeg ikke bryr meg så veldig om de store feilene som Nintendo gjør. For eksempel mangelen på tredjepartsstøtte har egentlig ikke plaget meg i det hele tatt.
Også GameCubes fraværende online har plaget meg minimalt. Jeg spiller ikke en gang online med PC-en min, og jeg har nå en relativt god PC med 1MB linje koblet til seg.
En annen ting som plager mange er Nintendos melking av franchisene sine. Dette bryr meg også svært lite.
Slå meg den som vil, men jeg likte både Super Mario Sunshine, Zelda: The Wind Waker og Mario Kart: Double Dash svært godt.
Jeg har også lagt merke til at jeg ikke bryr meg så veldig om de store feilene som Nintendo gjør. For eksempel mangelen på tredjepartsstøtte har egentlig ikke plaget meg i det hele tatt.
Også GameCubes fraværende online har plaget meg minimalt. Jeg spiller ikke en gang online med PC-en min, og jeg har nå en relativt god PC med 1MB linje koblet til seg.
En annen ting som plager mange er Nintendos melking av franchisene sine. Dette bryr meg også svært lite.
185892
Man må ikke bare se på spillene til Nintendo. Hardawere logikken deres er minst like kjip.
Shadar: Du kan umulig mene at ICO er det første spillet uten HUD? Jeg har tilogmed spilt Amstrad spill uten.
Den ene setningen din: "Singstar og Eyetoy. Dette er gode titler fra en utvikler som ikke lytter til hva markedet forteller dem, men heller hva dens teft som spilldesigner mener er bra." Singstar og Eyetoy er vel de mest pengeforlokkende spillideene som finnes. "Hey, vi lager et karaokespill med noe cheesy interface og komplett mangel på grafikk som konsollen er god nok til å produsere. Slenger vi med et par musikkvideoer kan vi fint få en 600 kroner for det hele uten at forbrukerne aner ugler i mosen..." Eyetoy er i teorien noe originalt, man kan spille uten en form kontroller. Men kamera med dybde og fargesensorer har allerede vært i bruk på arcademaskiner i flere år. Dessuten er ikke Eyetoy særlig fungerende som et "spill".