Nintendos Pressekonferanse 7. Okt.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#43
Det som irriterer meg ved det prinsippet, er at man må legge ned maskinen på et bord eller i fanget for å få best mulig kontroll med pennen. Litt dumt når man ellers bruker høyre hånd til å holde rundt konsollen og støtte den opp, mens tommelen går til A og B-knappene, og pekefingeren til skulderknappen.
 
#44
la merke til det jeg også...
men virker som det for det meste blir brukt til kart.
selfølgelig ikke altid. syns det ser litt vansklig ut å styre med pennen. spesielt i ridge racer :svette:

koster frakt/porto mye hvis jeg importerer?
vill gjerne ha en bra side å importere fra.
forreste; er det noen som vet noe om sonene på den enda?
håper det blir som gba...
 
#45
Opprinnelig skrevet av GombaC@07.10.2004, 23.41
NY DATING SIM! :D

En fransk sådan, ved navn Sprung! Og historien kommer fra manusforfatter bak serien North Shore, som såvidt jeg husker går på TV3 for tida. Trodde aldri jeg skulle se en dating sim på en konsoll. Satser på 18+ scener ;) *grynt, grynt, snøft, snøft*


114042​

Seriøst holdte på å le meg ihjel av den tittelen der... Kunne like så greit kalt det sprengkåt :p
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#46
Mandark:

Opprinnelig skrevet av Gabe@PennyArcade
It took me about five minutes of playing before I finally discovered a way of holding the DS that felt good to me. You can grip the DS with your left hand, placing your thumb on the D-Pad and your index finger on the shoulder button just like you would an SP. The problem was trying to use the stylus with your right hand. The DS is significantly bigger and slightly heavier than the SP. I found that trying to write on the touch screen while supporting the device with only my left hand was very awkward. Eventually I started hooking the pinky of my right hand under the right side of the machine while gripping the pen with my thumb and pointer finger. It sounds clumsy but after a few games of Metroid it felt perfectly normal. This gave me the stability I needed to use the D-Pad and the touch screen at the same time. The optimal solution was to rest the machine on the edge of a table but it's certainly not required.
 
#47
Ærlig talt. Hvem spiller mens man står? Ok, det hender jeg faktisk går mens jeg spiller SP, men det er ikke ofte, og det er noe jeg fint kan leve uten. Jeg ser ikke noe problem i dette så lenge man sitter. Da kan man jo bare ha DSen liggende på fanget. :)
 
#48
Ok folkens, hjelp en spillegal nintendofan med laber økonomi her...

Hvor bestiller jeg DS rimeligst og mest seriøst? (les: beste nettsidealternativ)
 
#49
PingPals







PingPals is an instant message program that only requires one copy of the title for up to 16 systems in the network: using text and graphics, 'players' can send their messages to friends.

All of the 16 players will have their own 'persona', a graphical representation of a character. During the chatting, you can earn and collect thousands of accessories to customize your persona. Some of these items will be available only at certain days, so trading items will be another option if you want the full package. To unlock the items, you'll have to play minigames to earn 'ping points' or passwords.


WTF?! :confused:

Er ikke det veldig likt PictoChat?

---

Anbefaler alle å skjekke ut Gameplay Demonstration av Metroid Prime Hunters: First Hunt og Super Mario 64 DS på Gamespot (trenger ikke ha Complete for å stream'e). Begge er på ca. 15 minutter hver! Sikkert noen som allerede har sett dem, men vil uansett nevne det (igjen, om det allerede er nevnt)! Ble virkelig imponert over Metroid Prime Hunters: First Hunt, men ble enda mer imponert over Super Mario 64 DS!

MUSHROOM i Super Mario 64 DS. :D
 
#50
DS begynner endelig å ta form, og er absolutt det beste valgtet i mine øyne mellom PSP og den. Pokemon og Yoshi er ekstremt hyggelige nyheter, men jeg er noe skeptisk til om det kan bli en overbruk av Touch Screen..
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#51
Opprinnelig skrevet av Riku@08.10.2004, 09.00
Ok folkens, hjelp en spillegal nintendofan med laber økonomi her...

Hvor bestiller jeg DS rimeligst og mest seriøst? (les: beste nettsidealternativ)
114100​
LIK-SANG
 
#53
Nå har TBCgames slengt opp noen DS-spill til forhåndsbestilling.

Denna karen har forhåndsbestilt DS og Super Mario 64 DS. :D
(Orker ikke å vente på sendinger fra DVDBoxoffice :flau:)
 
#55
Bestilte nettopp Super Mario 64 DS fra TBCgames. Skal bestille Nintendo DS når jeg er 100% sikker på at jeg faktisk har penger til den. Ah, som jeg gleder meg. Også flott at man kan bruke den gamle GBA SP-laderen for å lade DS. TBCgames er kanskje litt dyrt, men de pleier å være raske med å levere, og det er litt greiere med garantien i Norge.
 
#58
Opprinnelig skrevet av Ravi@08.10.2004, 20.16
Noen som vet hva DSspillene vil koste sånn ca. i USA? skulle ikke disse spillene være så billige?
114316​
Det er vel sagt tidligere. Prisen i USA blir $29 USD per spill (i hvert fall på spillene fra Nintendo).
 
#59
har nå fått sett demonstrasjonene av Super Mario 64 DS og Metroid Prime Hunters. Jeg må si jeg ble veldig imponert over begge av dem. Når det gjelder Super Mario 64 DS, så ble jeg overrasked over hvor mye nytt de hadde lagt til i DS utgaven. Metroid Prime Hunters imponerte meg veldig med styringen.Fyren som demonstrerte det så ut til å ha utrolig god kontroll på Samus. Det ser ut til at styringen fungerer helt utmerket.