Nintendos Pressekonferanse 7. Okt.

#61
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@08.10.2004, 15.06
Bestilte nettopp Super Mario 64 DS fra TBCgames. Skal bestille Nintendo DS når jeg er 100% sikker på at jeg faktisk har penger til den. Ah, som jeg gleder meg. Også flott at man kan bruke den gamle GBA SP-laderen for å lade DS. TBCgames er kanskje litt dyrt, men de pleier å være raske med å levere, og det er litt greiere med garantien i Norge.
114220​
hvor mye betalte du?
så er det det samme spørsmålet igjen da:
blir den sonefri... hvis ikke blir det litt dumt.
 
#62
Opprinnelig skrevet av SilentBob+08.10.2004, 23.54-->
<!--QuoteBegin-Psycho Mantis
@08.10.2004, 15.06
Bestilte nettopp Super Mario 64 DS fra TBCgames. Skal bestille Nintendo DS når jeg er 100% sikker på at jeg faktisk har penger til den. Ah, som jeg gleder meg. Også flott at man kan bruke den gamle GBA SP-laderen for å lade DS. TBCgames er kanskje litt dyrt, men de pleier å være raske med å levere, og det er litt greiere med garantien i Norge.
114220​
hvor mye betalte du?
så er det det samme spørsmålet igjen da:
blir den sonefri... hvis ikke blir det litt dumt.
114396​
[/b]
For Super Mario 64 DS betalte jeg 455,- inkl. oppkrav. Jeg kommer vanligvis til å bestille spill fra DVDBoxOffice, men nå med det første vil jeg bare ha konsollen og Super Mario 64 DS med en gang det kommer ut!

Om den blir sonefri vet jeg ikke. Men jeg antar det...
 

SHDR

Gullmedlem
#66
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@08.10.2004, 21.28
Film fra Puppy Times, tidligere kjent som NintendoG (eller Nintendogs?).

http://gba.n64europe.com/specials/nintendogsflash.html

Så søte de er. :flau:
114384​
Det var faktisk veldig pent også. Atter et bevis på at ekspressiv animasjon er viktigere enn høye polycounts. Og jeg har litt lyst på det ... det er søtt. :flau:
 
#67
Opprinnelig skrevet av Shigsyfreak@09.10.2004, 00.20
Jeg lurer bare fortsatt på om DS-er fra forskjellige deler av verden vil kunne linke med hverandre, men det vil jeg også tro at de kan.
114407​
Jeg ser ingen grunn til at hvis den først er sonefri, så skal de bruke penger på å lage forskjellige versjoner av spill eller konsoll.
 
#69
Opprinnelig skrevet av Shigsyfreak@09.10.2004, 13.35
Ja, jeg er enig, men det er faktisk sånn med GBA. Eller der er det vel ikke hardwaren som er forskjellig, men spilene. For eksempel et amerikansk Pokémon Ruby kan ikke linkes med et europeisk Pokémon Saphire.
114514​
helt korrekt. det samme gjelder mange andre gba titler også.
Jeg er ikke helt sikker på dette enda, men skal nok importere alikevell.
jeg tror det kan godt hende at spillene fra de forkjellig delene av verden er litt foskjellige. skikkelig irriterende at de gjør dette <_<
 
#70
Jeg så litt rundt på play-asia.com, og der stod det at spillene er sonefrie. En liten bekreftelse, hvertfall, men håper Nintendo sier noe om man kan linke med forskjellige soner. Siden det er trådløs nedlasting og linking vil jeg tro så.
 
#71
Jeg sjekket litt kjapt rundt på nettet, og fant noen alternativ til forhåndsbestilling (for dem som er interesserte) av Nintendo DS:

play-asia.com har en foreløpig pris på rundt 152 € (inkl. frakt), som gir en pris på litt under 1300 NOK etter dagens kurs.

dvdboxoffice.com har satt prisen til 249,95 CAD, hvilket ligger noen tierer under 1400 NOK. Merk! Denne prisen er etter det jeg forstår EKSL. frakt. Antar at en pakke på størrelse med DS'en koster omtrent en hundrelapp å sende halve jorden rundt (Statene -> Norge)

Til sist har vi tbcgames.no som slår til med en pris på 1995 NOK.

lik-sang.com har enda ikke kommet med noen pris, så dette alternativet gjenstår.

Hvilken av disse mulighetene som er best vet jeg ikke (håper på noen innspill etter denne posten), men jeg har én eneste erfaring med play-asia, og den er ytterst god. Bestilte spill derfra en søndags morgen, og spillet lå i postkassa den følgende torsdagen. Play-asia er også det rimeligste alternativet jeg kjenner til for øyeblikket.

Noen kommentarer?
 
#72
Bestiller man fra utlandet tror jeg det er viktig å tenke på at det kommer moms og avgifter i tillegg. Selvsagt er det billigere å bestille på lik-sang en et sted i Norge (f.eks tbcgames) men husk at staten skal ha en bit av kaka (pluss frakt).
 
#73
Mulig, men play-asia sender iallefall spill som "gift", slik at jeg slapp toll og andre tulleavgifter da jeg bestilte derfra. Selv om verdien var over 200 kr.

Hvordan det blir med en pakke på størrelsen til DS vet jeg ikke...
 
#74
Etter hva jeg har hørt blir det ikke toll på pakker fra play-asia.com. Jeg har aldri prøvd selv, dog, men har forhåndsbestilt DS der nå. Om det så skulle komme toll er det allikevel billigere enn TBC. Men det er vel en sjanse for at DS-pakken blir litt stor. Men det blir uansett billigere.

DVDboxoffice sender forresten med gratis frakt, så det blir ikke noe tillegg der. Men det vil etter all sannsynlighet bli toll derfra, siden pakken er rimelig stor.
 

epp

firm and correct
#77
Opprinnelig skrevet av Shadar+09.10.2004, 10.01-->
<!--QuoteBegin-Psycho Mantis
@08.10.2004, 21.28
Film fra Puppy Times, tidligere kjent som NintendoG (eller Nintendogs?).

http://gba.n64europe.com/specials/nintendogsflash.html

Så søte de er. :flau:
114384​
Det var faktisk veldig pent også. Atter et bevis på at ekspressiv animasjon er viktigere enn høye polycounts. Og jeg har litt lyst på det ... det er søtt. :flau:
114480​
[/b]
Hvilket spill er det snakk om? Jeg fikk ikke opp den siden, men ble redirected.
 
#79
Opprinnelig skrevet av Haggar@10.10.2004, 21.46
hvor lang tid tar det å shippe fra playasia da?
115007​
Som sagt, jeg bestilte Kingdom Hearts Final Mix derfra en tidlig søndags morgen, og spillet lå i postkassa torsdagen etter. Altså mindre enn en uke i mitt tilfelle.

Men det er jo mulig dette var et engangstilfelle.
 
#80
Gamespot har nå lagt ut lange video demonstrasjoner av både Spider-Man og The Urbz. Spider-Man ser jo litt tøft ut, men The Urbz er neppe noe for meg. De har også lagt ut en litt kort video demonstrasjon av Madden 2005.
de har også lagtut for mario og metroid