Norge, et land uten spillbutikker?

D

Doctor Downs

Gjest
#41
Jeg har Spiderman her, men det skal være veldig utsolgt andre steder for at jeg skal gå dit. Faen meg dyreste butikken i Drammen. Elkjøp, Spaceworld, Expert (som forøverig aldri får inn spill på utgivelsesdatoen) og kanskje aller helst Play.com er langt over edderkoppmannen på lista når jeg skal handle spill. Forresten dritt at Play.com slutta å sende som gaver.
 
#42
Spiderman har mye bedre utvalg enn Spaceworld, Bravo og Free record shop, men fyttifaen så dyrt det er der.

Skulle hatt en EBGames i Drammen.
 
#43
Husker jeg overhørte en samtale mellom en mor og fyren bak disken. Dette var noen uker før Mario Sunshine kom ut. Hun spurte om når spillet kom ut, men fyren hadde ikke hørt om spillet! "Vi har et spill som heter Mario Party da" kom det fra fyren. Slike folk bør ikke jobbe i spillbutikk...
Vel, det var jo folk som jobbet der som var PS2-fanboyer, men det var også ansatte der som virkelig hviste hva de pratet om. Og det er uansett værre med Narvesen kiosken som skulle erstatte R&R. Da jeg kjøpte Shenmue II der (fant det billig) trodde dama bak disken at jeg måtte hente enda et cover, siden det er med 2 DVDer.
 
#44
Ram og Rom i Bogstadveien blir jo ikke ombygd, var nede der i går så, så jeg at Narvesen hadde åpnet der :tommelned: Nå er det jo faen meg 4 Narvesen her i Majorstua!!!

Og Lode har du vært på Colosseum SpilleSenter? De selger spill der ganske billig vis du er medlem, koster 120 kr for medlemskap.... Du kan også si at du vil kjøpe feks Half-Life 2 når det kommer så kjøper de det inn for deg, når det er ute...