Norge, et land uten spillbutikker?

#21
synes at den EB games sjappa på byporten er litt slum, liten og den karen som var der når jeg besøkte sjappa viste ikke at SF2:aniversary edition var kommet ut
 

Lodin

Der Waaaah
#22
Opprinnelig skrevet av Houseman@23.07.2004, 22.56
Hmm, ja, men likevel ikke  :)

VideoNova driver bare med film, og takk for det. Videoutleiere som skal satse på spill blir sjeldent bra, det er min erfaring. Liten peiling og dårlig oppfølging.
77898​
Så de PS2 og Xbox spilla de leier ut på Videonova i Bygdøy allé er bare noe jeg har drømt? Hmmm...
 

Kilik

Lokal moderator
#23
Ram & Rom her i Trondheim ble stengt i fjor. Ironisk nok fikk den Gullstikka for landets beste spillbutikk noen måneder før. Om det var fortjent er heller tvilsomt. Husker jeg overhørte en samtale mellom en mor og fyren bak disken. Dette var noen uker før Mario Sunshine kom ut. Hun spurte om når spillet kom ut, men fyren hadde ikke hørt om spillet! "Vi har et spill som heter Mario Party da" kom det fra fyren. Slike folk bør ikke jobbe i spillbutikk...

Ellers har vi Spiderman her i byen. De har jo en del peiling, men er skrekkelig dyre (799 for amerikanske importspill? Nei takk).

Nei, jeg holder meg til Play.com og DVDBoxoffice.com. Spillbutikker er nok en utdøende rase...
 

Lodin

Der Waaaah
#25
Opprinnelig skrevet av ak74u@24.07.2004, 00.00
synes at den EB games sjappa på byporten er litt slum, liten og den karen som var der når jeg besøkte sjappa viste ikke at SF2:aniversary edition var kommet ut
77950​
Joda, enig i at sjappa ser ut som en dass og at han duden i kassa ikke har særlig peil. Men mannen er jo likefult hyggelig å prate med.
Han er kanskje vel ivrig med å selge ekstra dritt, men det hører vel med til teritoriet.

Jeg har forøvrig for lenge siden forutsagt at EB er onde!
Men det er som sagt ikke han stakkars dudens skyld.
 
#26
Opprinnelig skrevet av Lodin+24.07.2004, 15.54-->
<!--QuoteBegin-ak74u
@24.07.2004, 00.00
synes at den EB games sjappa på byporten er litt slum, liten og den karen som var der når jeg besøkte sjappa viste ikke at SF2:aniversary edition var kommet ut
77950​
Joda, enig i at sjappa ser ut som en dass og at han duden i kassa ikke har særlig peil. Men mannen er jo likefult hyggelig å prate med.
Han er kanskje vel ivrig med å selge ekstra dritt, men det hører vel med til teritoriet.

Jeg har forøvrig for lenge siden forutsagt at EB er onde!
Men det er som sagt ikke han stakkars dudens skyld.
78202​
[/b]

tror nok den sjappa legger in årene i løpet av året
 
#27
Angående Akers Mic, vet jeg at butikken på Strømmen og på Byporten ble borte pga konkuranse av Platekompaniet. Akersmic satset mer på musikk en spill og gikk rett på dunken pga at Platekompaniet er større og har bedre priser når det gjelder musikk.
 
#28
skjønner ikke hva dere storbygutter syter over, her på landet er det 2 mil til nærmeste spillebutikk, og det er nesten ikke noen spill der heller...
 
D

Deleted member 91

Gjest
#29
Jeg hører deg, her er det 15 minutter til nærmeste spillbutikk, og jeg har ikke engang ADSL. Det går én buss om dagen, kl. 3 - dog denne går ikke i helgene. Jaja. Flytte snart.
 
#31
Holmestrand er ganske sentralt vet du, derfor det går så mange busser :p
 
#32
Opprinnelig skrevet av Lodin+24.07.2004, 00.50-->
<!--QuoteBegin-Houseman
@23.07.2004, 22.56
Hmm, ja, men likevel ikke  :)

VideoNova driver bare med film, og takk for det. Videoutleiere som skal satse på spill blir sjeldent bra, det er min erfaring. Liten peiling og dårlig oppfølging.
77898​
Så de PS2 og Xbox spilla de leier ut på Videonova i Bygdøy allé er bare noe jeg har drømt? Hmmm...
77983​
[/b]
wow..tenke akuratt det samme når jeg leste posten. husker jeg gikk inn på nova ved en venn av meg. der leide de ut spill..samme drøm?
for en tilfeldighet
 
#33
Ja, huff. Onde som faen. Lavere priser, god service, bredt utvalg, hyggelige ekspeditører/ekspeditriser med brukbare peiling (på de rette stedene), GOD bruktspill avdeling... hvordan våger de å tro av vi forbrukerne ønsker seg sånt???
 

Halky

Veteran bruker ;)
#34
Yeah, her går det buss til byen ca vært 20 min til klokken 18:00 eller var det 20:00 eller noe sånt :p Og dereter går busen vær time utover natten. Har ca bare 20/25 min til nærmeste spillbutikk også! :D
 
#38
Opprinnelig skrevet av Scarface+24.07.2004, 22.24-->
<!--QuoteBegin-Eulogy
@24.07.2004, 20.54
Holmestrand er ganske sentralt vet du, derfor det går så mange busser :p
78353​
Bodde ikke du i Horten?

Jeg må ta busssen til Drammen for å kjøpe psill.
78380​
[/b]
Jo, jeg bor i Horten. Men det var en liten fleip rettet mott mhaggar som bor i Holmestrand :p
 
#39
Tja... Bor ikke sentralt i Holmestrand... Hvis jeg hadde gjort det kunne jeg tatt buss hver time til Horten/Tønsberg fra ca. 6 til 22 eller noe slikt.
 

SHDR

Gullmedlem
#40
Lodin: Snakker du om Torkel eller Cato da?

Eller er det begynt enda flere ubrukelige individer der? Cato er forsåvidt veldig trivelig, og har ganske god peiling på spill, men Torkel er litt mer ... la oss si perifert interessert. Han ble glad da jeg forklarte ham hvordan Outcast kunne innstalleres, selv om han hadde et bugga eksemplar, og det taler jo i hans fordel.