Norsk Final Fantasy forum

Jeg er ivrig på mange forumer rundt omkring på nettet. Har vært moderator på et par stykker også. Men jeg savner et godt norsk FF forum. Er det noen som kjenner til noen bra?? De jeg har sett hittil har vært dårlige alle sammen.

Hvis det er noen som er interessert, så kunne det også vært moro å prøve å starte et nytt forum.

Opprinnelig skrevet av LunaticPandora@19.01.2005, 18.42
Jeg er ivrig på mange forumer rundt omkring på nettet. Har vært moderator på et par stykker også. Men jeg savner et godt norsk FF forum. Er det noen som kjenner til noen bra?? De jeg har sett hittil har vært dårlige alle sammen.

Hvis det er noen som er interessert, så kunne det også vært moro å prøve å starte et nytt forum.
165663​
Å lage ett forum for en spillserie som ikke lenger holder tess er vel heller unødvendig, spør du meg.. Men det hjelper vel neppe, gjør det?

Med et kort ord: nei.... det hjelper ikke.

Noe av det nye innen FF er vel ikke av samme kvalitet som det gamle, men det betyr ikke i det hele tatt at det ikke inneholder en sinnsyk kvalitet. Gjenspillgleden av de gode gamle klassikerne er også utbredt, og det er alltid noe å sitte å prate om der også.

Har ikke sett noen bra norske nei.
du kan jo lage ett men er ikke sikker på om du får så veldig mange aktive medlemmer hvis det er ett rent ff forum.

Edit. Kan sikkert hjelpe deg og starte ett.
bare for morro skyld:)

Opprinnelig skrevet av Baku@19.01.2005, 23.01
Har ikke sett noen bra norske nei.
du kan jo lage ett men er ikke sikker på om du får så veldig mange aktive medlemmer hvis det er ett rent ff forum.

Edit.   Kan sikkert hjelpe deg og starte ett.
         bare for morro skyld:)
165876​
Det er ikke nødvendig med et rent FF forum. Kan lage et generelt RPG forum, men tenkte at på begynnelsen kunne det være lurt å starte med en ting. Og ekspandere etter hvert. Aktive medlemmer er det største problemet. Det var en av grunnene til at jeg startet denne thread`en, for å se om det var noen interesse.

Um...

Jeg er interessert. Hadde vært moro å sett om det virkelig slår ann eller ikke. Men count me in i allefall. :)

C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av LunaticPandora@19.01.2005, 18.42

165663​
Du skulle vært her for 1 år+ sida...da var FF seksjonen den mest aktive :D
Var altid mye fett å lese der...those were the days

M

Mako

Gjest
Gamle spillegal hadde jo en egen FF avdeling å den brukte opp til flere timer hver dag å det var ganske go gang der!

Prøver og samle sammen et forum nå... Sitter og skriver det... Men tror jeg trenger flere modere enn bare meg. Så lurer på om jeg skal bruke en tjeneste som lager det for meg. Lettere for andre å sette seg inn i. Skriver inn info så fort jeg har noe klart. Takk for alle svar.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Opprinnelig skrevet av Crizpy+20.01.2005, 22.31-->
<!--QuoteBegin-LunaticPandora
@19.01.2005, 18.42

165663​
166214​
[/b]
Ah, the nostalgia. Den FF-seksjonen var den beste, og spesielt siden jeg hersket som moderator der. Det eneste problemet var sånne som FF[Anatic] som gjenopplivet gamle emner i et kjør :p

Dere som vil ha et norsk FF-forum kan stikke til http://www.ffmognet.com/. Det er ikke så mye liv der, siden det er så få medlemmer, men hvis alle samarbeider og er aktive, kan det fort bli forandret på. Men legg igjen spamminga her er dere snille.

Ettersom jeg har planer om å runde FF VII–X-2 igjen, kan det være aktuelt for meg å gjenopplive FFMognet igjen. Jeg skal ta kontakt med Sisamez om dette, og se hva han synes om ideen.

C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av GarlandG+29.01.2005, 19.24-->
Opprinnelig skrevet av Crizpy@20.01.2005, 22.31
<!--QuoteBegin-LunaticPandora
@19.01.2005, 18.42

165663​

166214​
Ah, the nostalgia. Den FF-seksjonen var den beste, og spesielt siden jeg hersket som moderator der. Det eneste problemet var sånne som FF[Anatic] som gjenopplivet gamle emner i et kjør :p
170737​
[/b]
Ja, men jeg har skjønt hva som er riktig i dag!
Jeg lager heller ett nytt emne med akuratt det samma spørsmålet!
På den måten, må aaaaalle skrive ting inn igjen, og da får vi mye mindre info i ett emne!
Utrolig genialt!

Som du kanskje skjønte var jeg sarkastisk, og jeg står på det jeg sa den gangen en dag i dag.

Hvorfor? Om vi FF-pakk har et eget forum slipper du å få forsøplet hverdagen din med den forhatte, klisjébefengte møkkaserien du forakter så mye. Er ikke det en fin tanke? Frister det ikke å se at vi holder snakket vårt rundt serien på et sted du aldri i verden kunne tenke deg å frekventere?

På en annen side: Uten FF her får du en ting mindre å grille folk for at de liker...

Altså, det er ikke vits i å bry seg om han. Han er jo ikke akkurat kjent for å respektere andres meninger med sine liksom-altvitende meninger som han tror er det universelle svaret. Tror snart du må begynne å forstå at andre liker faktisk andre ting enn deg, og at bare fordi du ikke liker dem, så gir ikke det deg noen rett til å rakke ned på andre som gjør det.

Tror snart du må begynne å forstå at andre liker faktisk andre ting enn deg, og at bare fordi du ikke liker dem, så gir ikke det deg noen rett til å rakke ned på andre som gjør det.
Hvis de er dumme så kan du det.