Nostalgi trivia vol. 4

Status
Stengt for ytterligere svar.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Visste ikke at Excite Bike fantes til Gameboy i det hele tatt, jeg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Shadar sikrer seg nok et poeng. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jaggu satan. Lodin klarer 2b og sikrer seg enda et poeng! :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Rrrrrajjjt!
Da tenker jeg vi offisielt erklærer runde fire av Nostalgitriviaen for OVER.

Jeg har nå sittet og talt poeng, og listen - pluss vinneren - følger straks. Først vil jeg bare informere om at en hel bønsj med innlegg på mystifistisk vis har falt ut, så jeg har bare talt helt klare poeng (dvs. der både spørsmål og svar er med i tråden) så det ikke skal bli krangler av typen "jeg fikk tredve poeng i noen poster som er borte!!!" osv. Greit? Bra. :)
Vil bare si at vinneren av denne uhøytidelige triviaen vinner to ting: En skinnende blank plakett under tittelen sin med påskriften "RETROMESTER", og retten til å stille første spørsmål i Runde 5 (kommer så snart jeg har skrevet ferdig dette). Da tenker jeg det er på tide å presentere...

VINNEREN!
Men først, de som ikke nådde helt opp. ;)
- kakarlsen står oppført med 15 poeng og kan smykke seg med Magiboomerang af 1986 med Ekeløøv!
- mhaggar står oppført med 19 poeng og kan stolt vise frem sin Pong-Racquet af 1972 med Bronce-Vinger!

Så, ja. Vinneren. De som har fulgt med på tråden vet det nok allerede, men det er nu offisielt at...
- Thinaran er stormester med ufattelige 34 registrerte poeng! Han får egen plakett, retten til å stille første spørsmål i neste runde, og en Spacewar-Pokal af 1962 han kan sette på peishylla. :)

Thank you, and good night. It's been emotional. ;)

PS: Ja, de andre deltakerne, ja. Her er de. Brukere med bare ett poeng ble ikke tatt med, gitt.

- Shigsyfreak, 2 poeng.
- Aesir, 3 poeng.
- aulin, 3 poeng.
- Tallhill, 3 poeng.
- Novastrum, 6 poeng.
- Rocky, 6 poeng.
- Lodin, 8 poeng.
- Shadar, 11 poeng.
- Yetipants, 13 poeng.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.