Nostalgi trivia vol. 4

Status
Stengt for ytterligere svar.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Høm... Cyan har da bare bart?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Kakarlsen:
Ja, du har rett. Syntes å huske at han hadde en sånn veldig tynn donut. Men da godkjenner jeg ikke Locke heller.

Ikkeno flippskjegg herigården:

 
Så da gjelder spørsmål nummer 151 fortsatt?

Kremt, se på mitt forrige innlegg, kremt.
 
[#152]

I hvilket fantastisk spill tusler du rundt (på et tidspunkt i spillet) i en skog for å finne en gull-flue som du kan gi til en forvokst frosk?
 
Det er ikke Unge Merlin, må nok litt lengre bak i tid...
 

Lodin

Der Waaaah
Det finnes ikke noe spill hvor man skal gi gullfluer til frosker for det høres mistenklig ut som Wizard & Warriors 2: Ironsword og det spillet finnes ikke!
 
Jeje, Lodin har så rett så rett (rent bortsett fra at han skrev Wizards & Warriors II: Ironsword når alle vet at det heter Ironsword: Wizards & Warriors II).
 

Lodin

Der Waaaah
Nei det het det ikke og det hadde heller ikke Fabio på coveret!

Kremt. Tar noe lett nå. Hvilken NES klassiker fra Atlus ble nylig gitt ut i GBA utgave?
 

SHDR

Gullmedlem
A quick aside ... jeg ser etter et spill jeg spilte da jeg var liten. Ikke Mean Streets, men jeg tror det er en rip-off. Du begynner på kontoret ditt, der du må kle på deg og ta med deg utstyr. Så skal du klyve ut av vinduet og ned brannstigen. Dette foregår i single-screen first person à la Dune eller Myst.

Vel nede på gateplan blir det et hysterisk vanskelig sidescrollende plattformspill, og videre husker jeg ikke. Spillets intro var veldig forseggjort, tror jeg, med terrorister som forgifter vannreservoarer og forvandler folk til monstre. Når du dør i spillet blir du også forvandlet til et monster via en bildesekvens på en 3-4 bilder. Anyone?
 
Høres litt Rise of the Dragon ut.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.