Nostalgi trivia vol. 4

Status
Stengt for ytterligere svar.

Novastrum

Feminist-elitist
Ferdig med mario-spørsmål snart eller? Det finnes andre Retrospill! :/

Fetteren til Mario heter Stanley, han jobber som insektsdreper og var hovedperson i Donkey Kong 3 på NES.

Novastrum

Feminist-elitist
Eh... altså. Jo, han er det :)
Med mindre du har lest en rar historie på Super Smash Bros. Melee, eller noe da.
Siden dette er en Retro-trivia er svaret mitt rett. Han er/var en innsektsdreper i spillet.
Kjenner jeg Super Smash Bros. Melee rett står det at han er gartner. Men det får man altså ikke vite i Donkey Kong 3.
:O

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Så gamle spill hadde ikke introsekvens, derfor måtte du lese at han var gartner i manualen. For han er gartner.

Novastrum

Feminist-elitist
Få litt fortgang her eller? :S

Opprinnelig skrevet av Novastrum@04.05.2004, 20.44
Eh... altså. Jo, han er det :)
Med mindre du har lest en rar historie på Super Smash Bros. Melee, eller noe da.
Siden dette er en Retro-trivia er svaret mitt rett. Han er/var en innsektsdreper i spillet.
Kjenner jeg Super Smash Bros. Melee rett står det at han er gartner. Men det får man altså ikke vite i Donkey Kong 3.
:O
Etter at Novastrum sa gartner så har han jo rett... Så det er bare å stille nytt spm. Novastrum.

Novastrum

Feminist-elitist
Jaja.. det var vel for å være helt rettferdig, egentlig Thinaran som svarte konkret rett, men jeg liker å stille spørsmål! :)

Hvilket spill er dette fra?

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av ak74u@05.05.2004, 09.39
ehhh lykke troll the game
Hehe! Det kan se slik ut, men akk, nei. :)

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av Shadar@05.05.2004, 10.10
Inni grønnsvarteste hællvette ...

Den var ny.
?? Jeg skjønner ikke? (Jeg er trist, men vil ikke bruke smiley, så jeg skriver at jeg er trist i stedet.)
Nå ble jeg trist.

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av Thinaran@05.05.2004, 12.01
Noen ganger imponerer jeg tilogmed meg selv. Spillet i Novas spørsmål heter Rodland.
Riktig som en vernepliktig!

Spillet er kjempemorsomt, forresten.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Shadar:
Ok, hvis du er kjapp nok til å sjekke emnet burde tilogmed du klare denne:

Nr 38.

Hvor mange plattformbrett er det i Contra 1 til NES?

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Err, jungelen , fossen, vinterland, øhh, flammekastersaken, den med alle piggene, og "aliens lair". ble det alle? (6)

Status
Stengt for ytterligere svar.