Nostalgi trivia vol. 4

Status
Stengt for ytterligere svar.
nr.28

hva var proseor hastigheten på gamegear

/dont u dear 2 use google or i put my foot up ur ass

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Den var på rundt 3,55MHz, om jeg ikke husker helt feil... Jeg tenker jeg svarer 3,55-3,60 for å være dekket. ;)

det riktig svaret er 3,58 Mhz, altså innenfor 3,55-3,60. nytt spørsmål

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Riiight...
Okidoki.

Si meg hvilket spill dette er tatt fra:
"The beauty of the star made his eyes moist, so he didn't notice that the star fell and landed right in front of him."

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Rett som en plett.
Fyr opp nytt spørsmål...

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Zombies Ate My Neighbors!

Rimelig vanskelig spill … klarte det ikke på emu engang. Morsom trivia: Spillet ble laget av LucasArts, men utgitt av Konami!

Nr 31
Såvidt jeg vet er det kun laget ett spill basert på en brus. Hvilken brus, og hva het spillet?

Kan det være Cool Spot du tenker på? 7-up krabaten som hadde sin glanstid under 16-bits-epoken?

Verken spillet eller brusen har noen gang hatt en glanstid i mine øyne...

Hvilke former har Spekkio, The Master of War, i Chrono Trigger?

Opprinnelig skrevet av Thinaran@28.04.2004, 11.33
Begge har rett, men Kyuzu var først.

Rocky: Glanstid? :p
Glanstid ja! Den lille krabaten dukka jo opp over alt, reklamer, t-sjorter, brus (selvsagt) og tv-spill. Han var større enn MC-Hammer på den tiden sier jeg! MC-Hammer!!!

Opprinnelig skrevet av Thinaran@28.04.2004, 09.38
Zombies Ate My Neighbors!

Rimelig vanskelig spill … klarte det ikke på emu engang. Morsom trivia: Spillet ble laget av LucasArts, men utgitt av Konami!

Nr 31
Såvidt jeg vet er det kun laget ett spill basert på en brus. Hvilken brus, og hva het spillet?
det kom faktisk ut en pepsi spill i japan til PSX det handlet om pepsi man en super helt

mere info her !!!!!!!!

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Nja, er det ikke heller det at Spekkio endrer form alt ettersom hvor sterk man selv er
ca. sitat: Spekkio: "If I look weak you are weak, if I look strong yoy are strong"

Men hvor mange det er snakk om...

Status
Stengt for ytterligere svar.