Nostalgi trivia vol. 4

Status
Stengt for ytterligere svar.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Cuuuuuurse youuuuuu!

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Slå de flyvende ballene og fyr en ildkule i rompa hans!

Det er helt rett, og siden det opprinnelige spørsmålet ble ødelagt av dumme iTunes som kun viser ID3 v.2-taggen, må jeg gi poenget til mhaggar.

Novastrum

Feminist-elitist
Dette er sikkert litt ulovlig, men mhaggar ser ikke ut til å være her så mye. Før mhaggar stiller sitt spørsmål tar jeg et lite spørsmål:

Hvilket windows-spill har denne sangen i oppstartsmenyen?

herlig!!

Opprinnelig skrevet av Novastrum@25.05.2004, 08.06
Dette er sikkert litt ulovlig, men mhaggar ser ikke ut til å være her så mye. Før mhaggar stiller sitt spørsmål tar jeg et lite spørsmål:

herlig!!
Hmm... Får laste ned å høre i morgen når jeg er på skolen med bredbånd, og ikke hjemme med 56k modem (forøvrig en av grunnene til at jeg ikke er her så mye) :p

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av mhaggar@25.05.2004, 21.02
Hva kan du gjøre når du har gjort alle oppgavene (missions) i Sonic World i Sonic Jam på Saturn?
Stort sett hva du vil, skulle jeg tro. Eller er det en slags robotarm som skyter ut av Saturnen og fysisk hindrer deg i å gjøre noe annet enn å f.eks. plystre Internationalen mens du sjonglerer hvalrosser?
Urk. Med andre ord, jeg aner ikke. :plystre:

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av Tallhill@25.05.2004, 20.19
Hvis jeg ikke tar skremmende feil, så er det der Skull Monkeys.

Woohoo, nå har jeg én hel post..
Jeg dreit meg ut litt, jeg blandet det med neverhood. Så svaret ditt er helt riktig det, men siden det var et bonusspørsmål får du dessverre ikke skrive nytt spørsmål. :(

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av mhaggar@25.05.2004, 21.02
Hva kan du gjøre når du har gjort alle oppgavene (missions) i Sonic World i Sonic Jam på Saturn?
Ehh… Er det noe mer enn å kunne gå og se rulleteksten når man vil? (Ved å hoppe gjennom en stor gullring)

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Vel, det ga i hvertfall meg svar på hva platformen ved fossen hadde som funksjon.

Opprinnelig skrevet av Thinaran+25.05.2004, 23.04-->
<!--QuoteBegin-mhaggar
@25.05.2004, 21.02
Ehh… Er det noe mer enn å kunne gå og se rulleteksten når man vil? (Ved å hoppe gjennom en stor gullring) [/b]
Nope... Ganske stor skuffelse når man har klart det ;)

Thinaran sin tur igjen!

Novastrum

Feminist-elitist
Flere hint!

Historien er så ostete at den kan være fra et hvilket som helst japansk spill fra 80-tallet! :p

Final Fight?

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av Thinaran@26.05.2004, 12.43
Ost kan du selv være!

To til:

- Han slåss helst på lag med broren sin og en til kar.

- Han liker tog. :p
Thomas Teh Train - Left Without a Clue til NES?

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
To nye, som gjør det rimelig enkelt:

-Han bruker caps og boblevest (men han er ikke rusmisbruker).

-Den andre personen han liker å slåss sammen med, i tillegg til broren, er thai-bokser.

Status
Stengt for ytterligere svar.