Nostalgi trivia vol. 4

Status
Stengt for ytterligere svar.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
LAIMLAME

Nova har rett.

Storm Trooper Laser Rifle, Dark Forces I, bruker Power Cell-ammo (2 i slengen), og ligger på 3-tasten.

Novastrum

Feminist-elitist
Siden det er så mange som har kommet med obskure beat-them-up-bilder får jeg følge trenden. (egentlig er det vel ikke så mange)

Jeg hadde det på SNES i sin tid, men jeg tror ikke det så dagens lys i Europa.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg er hellig overbevist om at det er "The Combatribes".

Novastrum

Feminist-elitist
Uff.. så fort.

Jeg er også overbevist. Du stiller nytt. :tommelopp:

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Nr. øh...

Hvilket spill er dette, og hva gjør det verdt å nevne/av betydning?

(ja, den er på grensen når det gjelder "retroness", men det faktum at det er et DOS-spill gjør at jeg tar sjangsen)

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ah, det har jeg spilt!

Det er Three Sisters' Story. Vet ikke hva som gjør spillet spesielt … det er akkurat like dårlig som andre hentaispill. Tenker du på at det har et «Voldta»-valg når du møter enkelte jenter?

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Nei, mer i (spill)historisk sammenheng.

mhaggar: Har faktisk sett det der flere ganger.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Skulle akkurat til å redigere det inn. Det var det første hentaispillet som ble oversatt til engelsk, var det ikke?

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Marsipangris med rød sløyfe til Thinaran.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
*spise*

[#118]

Så vidt jeg vet, er dette det eneste baseballspillet hvor du kan kjøpe våpen mellom kampene.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Med cyborger og roboter, ok!?

Det er et baseballspill til NES, laget av Konami, med cyborger og roboter i hovedrollene, hvor man kan kjøpe våpen og oppgraderinger mellom kampene, og dere har ikke spilt det? Jeg er sjokkert!

SHDR

Gullmedlem
Base Wars. Fornøyd nå?

Du burde nesten sagt Ultra, eller for oss nordboere: Palcom. Husk at Konami opprettet rundt fjørti subsidiærer for å kunne gi ut mer enn 8 spill i året. I USA ble spill gitt ut som Ultra, for eksempel, mens i Europa var det Palcom som gjaldt. Min kopi av Teenage Mutant Ninja Turtles PAL er av Palcom, mens den amerikanske er av Ultra.

*Snøft*

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Nå er du bare vanskelig. Alle som svarer i dette emnet vet godt at Ultra er Konami. ;)

Base Wars er korrekt. Nytt spørsmål utbes.

Status
Stengt for ytterligere svar.