Nostalgitriviaen

Lodin

Der Waaaah
Er det virkelig ingen av dere jøpipsa som husker intromusikken til Shogo: Mobile Armor Division? <_<
Skuffende. Noen andre får ta en.

Terje

mostly harmless
Det der har jeg ikke hørt om en gang... Burde jeg det?

Dette er menylåta til et temmelig nytt spill, sluppet ifjor. Du kan forøvrig drite i hvilket spill det er, låta er nemlig en nyinnspilling av introlåta til et klassisk spill fra åttitallet. Hvilket da?

Lodin

Der Waaaah
Ja det bør du. FPS og digre roboter som gunner hverandre laga av folka som så gikk over til å lage No One Lives Forever, FEAR og Condemned.

Ellers syns jeg dette høres sjørøverete ut så jeg tipper Pirates.

SITAT(Terje @ 07.05.07, 18.21) 64835
Dette er menylåta til et temmelig nytt spill, sluppet ifjor. Du kan forøvrig drite i hvilket spill det er, låta er nemlig en nyinnspilling av introlåta til et klassisk spill fra åttitallet. Hvilket da?
[/b]
Jeg visste jeg hadde hørt den fra et sted. Det der er den klassiske tittellåta til Gauntlet. Etter hva jeg har merket meg så er Gauntlet: Seven Sorrows det siste Gauntlet spillet som ble utgitt.

Så, har jeg rett?

Terje

mostly harmless
Forsåvidt. Låta er fra Gauntlet Seven Sorrows ja, og bygger helt klart på gode gamle Gauntlet 2 themet. Mer enn nærme nok, fyr løs. :)

Opprinnelig skrevet av Lodin
Ellers syns jeg dette høres sjørøverete ut så jeg tipper Pirates.
Mer eventyrerete. Men sjørøverete og eventyrerete høres jo ganske likt ut, så det var vel egentlig ikke dårlig gjetta. :D

Tsk, er folk late eller uinformerte akkurat nå?

Dette var selvsagt Switchblade II (og til Amiga, overraskende nok). Veldig veldig bra spill - synes jeg. Noen andre får ta neste.

Endre

Ødela forumet
Hvor jobber fyren som disse to gønnerne er oppkalt etter (minibilde ahoy)?

Eventuelt kan dere bare fortelle meg hvor bildet er fra. :(

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
GoldenEye 007, og gønnerne er klobb, oppkalt etter Ken Lobb som jobbet i Rare, og nå jobber i Microsoft.

Vi brukte alltid å spøke om at Ken Lobb må ha vært en svekling, siden klobben er det svakeste våpenet i spillet, til tross for at det er helautomatisk. :p