"Delta Force-serien har vært en stor suksess for Novalogic, og mye av dette kan de takke det opprinnelige Delta Force-spillet for. Dette kom ut i 1998, og var med å innføre en type gameplay som nå har blitt svært populær. Her måtte vi navigere oss gjennom enorme utendørsområder med vanvittige synsrekkevidder, og for å lykkes måtte vi hele tiden tenke taktisk.
Nå er originalspillet på vei tilbake, i en ny versjon som Novalogic har døpt Delta Force: Reloaded. Spillet vil kjøre på Novalogic sin nyeste grafikkmotor (som vi sist så i Joint Operations), og legger til en rekke nyheter i forhold til originalen. Spillet kommer med 20 enspilleroppdrag, og disse består av en samling av de beste oppdragene fra originalen.
I tillegg loves 25 kooperative oppdrag, samt over 20 flerspillerbrett i modusene "deathmatch", "king of the hill", "team king of the hill", "team deathmatch" og "capture the flag". Spillet støtter opp til 32 spillere samtidig, og kommer med muligheten for å lagre hver spillers statistikk slik at du kan sammenligne deg selv med andre spillere fra hele verden."
Copy-pasta frå original artikkel.
Nå er originalspillet på vei tilbake, i en ny versjon som Novalogic har døpt Delta Force: Reloaded. Spillet vil kjøre på Novalogic sin nyeste grafikkmotor (som vi sist så i Joint Operations), og legger til en rekke nyheter i forhold til originalen. Spillet kommer med 20 enspilleroppdrag, og disse består av en samling av de beste oppdragene fra originalen.
I tillegg loves 25 kooperative oppdrag, samt over 20 flerspillerbrett i modusene "deathmatch", "king of the hill", "team king of the hill", "team deathmatch" og "capture the flag". Spillet støtter opp til 32 spillere samtidig, og kommer med muligheten for å lagre hver spillers statistikk slik at du kan sammenligne deg selv med andre spillere fra hele verden."
Copy-pasta frå original artikkel.
Og jeg kan nesten tippe deen blir lik sånn som Metal Gear Solid versjonen som kom på GC, altså bare en oppdatert versjon med dagens grafikk og det hele
Og det med at man kunne gjømme seg i gresset osv... Var jo genialt
, kewlt , husker jeg satt et par uker og spillet delta force 2 over nette , så kjøpte jeg meg deltaforce landwarrior elle hva det het