Nvidia annonserer håndholdt konsoll

#43
Så 4000kr i Norge? Høhø. Nope.jpg.png.tiff.rtf
 
#45
Vekker denne tråden til live igjen, da Nvidia kommer med en ny tablet sak med egen kontroller i år. Den ruller Tegra K1.
Gamecube spill i 60 fps på farten anyone ?
 
#46
Var interessert, helt til jeg innså at spillene de fronta mest (som Titanfall, Assassin's Creed osv) blir kun via streaming.
 
#47
Var interessert, helt til jeg innså at spillene de fronta mest (som Titanfall, Assassin's Creed osv) blir kun via streaming.
Det finnes knapt bra spill til Android (utenom noen indie porter), emulering kan de vel knapt fronte uten å få nintendo på nakken, så da sitter vi igjen med streaming delen :)
 
#48
Ja. Da ser jeg ikke vitsen. Hvorfor streame PC spill til denne dingsen når jeg kan.... sitte på PCen ?
Konseptet kan bli bra i fremtiden når trådløs internett leverer i høye hastigheter med veldig lav latency. Men vi er ikke der riktig enda.
 
#49
Ja. Da ser jeg ikke vitsen. Hvorfor streame PC spill til denne dingsen når jeg kan.... sitte på PCen ?
Konseptet kan bli bra i fremtiden når trådløs internett leverer i høye hastigheter med veldig lav latency. Men vi er ikke der riktig enda.
Nå skal det jo sies at ikke alle spill er BF4 eller CoD hvor du er avhengig av lav latency.
 
#50
Er forsåvidt sant det. Men allikevel så er høy middels til høy latency noe som irriterer enormt selv i singleplayer spill.
Har absolutt troen på at streaming vil bli mer og mer etablert. Men bare ikke riktig enda :)