Ny Framside!

#5
Opprinnelig skrevet av Alice@17.05.2005, 14.56
Joa, fint design, men personlig synes jeg det blir litt overdreven venstre-plassering.
221896​
Det kommer jo ann på hvilken oppløsning du har. så de med 800x600 slipper og scrolle fram og tilbake. men selv har jeg 1600x1200 og synes også det store "gapet" kunne vært fyllt med noe.
 
#6
:usikker: Jeg kommer ikke inn på fremsiden, jeg.

Edit: der kom jeg inn
 
#8
Ahaha-ahaha-ahahaha? Jeg var visst ute med den første kommentaren EVAHR på den nye siden.


Joa, skjønner hva du mener, Toz. Men jeg synes det hadde vært bedre om det var plassert sentralt.
 
#10
Jeg kjører 1280x1024, og borden tar en tredjedel av skjermen, noe som ikke er helt bra. Jeg kunne ønsket meg at siden heller ikke var trykket helt inn til venstre, men at dere la noe imellom for å få en noe jevnere overgang. Ellers er det veldig bra.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#13
Jeg er veldig fornøyd, selv om jeg ikke kapret den første kommentaren på siden (Alice, jeg hater deg). Spørsmål: Er det meningen at bare skribenter skal få ha avatarer på forsiden, eller skal vanlige medlemmer få byttet bort de kjedelige spørsmålstegnene sine også? Jeg fant nemlig ikke innstillingene for dette noe sted. Jeg skjønner jo at dere ikke er helt ferdig med alt (som Shadar sa er dere E3-fokusert for tiden), men en skulle tro at en slik egenskap var klargjort til launch av siden. Hvis ikke det skal være med føler jeg at det kan bli litt monotomt med bare nicket. Men ellers, veldig bra utført. :tommelopp:
 
#14
Så bra ut den. Eneste jeg ikke likte var bruken av - - - - - - - - - - - .
Ellers synes jeg de to kollonene på høyre side burde være på venstre :9
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#16
Meget fin. Men 'tapeten' til høyre på forsida er enda bredere enn Minty Fresh-skinnet … Er dette meningen?


Ellers funker sida utmerket i Safari, som er mer enn jeg kunne si om den forrige inkarnasjonen.
 

Lodin

Der Waaaah
#17
Den der var lekker ja. Som jeg før har sagt er dette så utrolig mye penere enn den fæle grå og oransje greia dere drev på med før.
Blir også spennende å se hva som skjer med disse journalene.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#18
Som Baronen sa, så skulle det gått ann å hatt avatar når du skrive journaler også. Ser litt dølt ut med "?". Menmen, det er bare en filleting.
 
#20
Ja, det ser veldig bra ut. Likte spesielt snakkeboblende og at forumbrukere til en viss grad er med på å skape nyheter og tanker på forsiden. Det vil i hvert fall bli mye hyppigere oppdateringer nå. Så ... keep up the good work!

Redigert: Det går ikke an å redigere kommentarne på forsiden?