NY Podcast for nerder..

Status
Stengt for ytterligere svar.
#21
Faen hørte aldri om copyrightloven lol ikke arrestér meg!
Forutsetningen for opphavsrettsvern er at uttrykket på gjenstandsplanet fremstår som resultat av praktisk skapende innsats og individuell preget åndsvirksomhet, det vil si både «hånd» og «ånd». Opphavsretten oppstår ved selve frembringelsen, og det er gjelder således ingen krav til registrering eller lignende.
Opphavsrettsvernet omfatter ikke bare uttrykket i opprinnelig form, men også i «endret skikkelse, i oversettelse eller bearbeidelse». Vernet er imidlertid begrenset til verkets litterære eller kunstneriske uttrykk, og omfatter derfor ikke generiske ideer, teknikker, metoder eller lignende som ligger bak.

@Javi : takk for tilbakemelding. Tas i mot med takk.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#25
Hvorfor fikk ikke jeg "takk for tilbakemelding" :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#30
Holdt ut i litt under fire minutter.

Snakk tydeligere, bruk manus, få tak i noen som kan noe om å ta opp lyd. Takk for meg.
 
#31
Men dere glemmer en ting gutta, endelig har vi en spillpodcast for nerder!
 

Lodin

Der Waaaah
#34
Skavvi se, høre på dette her eller Giant Bomb, Destructoid og Idle Thumbs (når de starter opp igjen) sine paddekast? Det var jaggu et dritvanskelig valg gitt.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#35
n0rd skrev:
nørdecast - ikke spillcast. Vi mener at nørd innebefatter mer enn bare spill. :)
F.eks. brettspill, bøker, hardware, kortspill, rollespill, actionfigurer og kjemi, fysikk, programmering, dinosaurer, grafikk, historie, matte, sjakk, ja faen, hester, biler, planter. Ja Alt egentlig.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#37
Og sminke.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.