Ny Zelda trailer

#22
Link gikk litt rart under kampen^^ Men men, gleder meg veldig. HÅPER dette kommer til å vare lenger enn 4 dager med konstant spilling. Håper det er MASSE "side quest" og bonus ting, håper templene er varierende, og håper for all del at dette ikke er blitt et dungeon Hack'N slash action spill.
 

Lodin

Der Waaaah
#26
Kan ikke si jeg er imponert over det svære tomrommet Link driver å fiser omkring i på hesten. Kunne vel spart på seg noen trær og busker vel?

Og forøvrig kunne Link godt spart på seg noen bukser også. Er ikke fullt så stilig med tunika og bare bein når han er voksen.
 
#27
akk , gleder meg som en liten unge til julaften . trenger jeg si mere :p?
 
#29
Opprinnelig skrevet av Lodin@12.03.2005, 17.51
Kan ikke si jeg er imponert over det svære tomrommet Link driver å fiser omkring i på hesten. Kunne vel spart på seg noen trær og busker vel?

Og forøvrig kunne Link godt spart på seg noen bukser også. Er ikke fullt så stilig med tunika og bare bein når han er voksen.
188982​
Hyrule Field eller noe kanskje?
 
#30
tviler på det. for det første ser ikke omgivelsene ut som hyrule field. Og jeg tviler sterkt på at spillet vil foregå i hyrule, ettersom det sies at det vil følge windwaker sin stil. Det vil kanskje væredet nye landet som link seilte av sted for å finne på slutten av TWW. så dette vil kanksje være det landet. eller reisen til det landet. når jeg ser denne traileren sitter jeg igjen med et par spørsmål: hvorfor har shigsy hentet så mye fra LOTR? er han tom for egne ideer? og hva vil egentlig skje, Link har jo plutselig fått hest igjen, og er veldig lik det han var på OOT og MM. så hvis spillet skal være fortsettelse på TWW, hvorfor er det da i denne middelalder-stilen til OOT. TWW hadde en mer sjørøvertid-stil, og da må jo dette også være det. men alt så så... middelalder ut. så jeg lurer bare på hva som vil skje, og jeg er nok ikke alene. dette er forvirrende. han sloss jo tilogmed med en goron som likner darunia.
 
#31
Shigeru Myiamoto gjør ikke alle beslutningene vet du. Som tidligere nevnt i emnet har han faktisk ikke hatt så utrolig mye å gjøre med noen av Zelda-spillene etter Oot. Jeg er faktisk sikker på at om det var helt opp til Shigeru Myiamoto, ville serien fortsatt vært toon-shadet (da han har sagt at han misslikte utseende på Link da han var voksen i Oot). Grunnen til at det ligner på Oot er at "alle" klagde på Majoras Mask og The Wind Waker siden de ikke lignet på Oot.
 
#33
Han er produsent, ja, men ikke regissør. Dermed har ikke så mye å si på hvordan det hele skal bli - noe han ikke har hatt siden OoT ...
 
#35
Jeg har lagt merke til at hver gang det er stilt opp en gigantisk hær på samme måte som hærer alltid er stilt opp i et spill, er det noen som skriker "LOTR! LOTR!". I så tilfelle var Adolf Hitler også kraftig inspirert av Peter Jacksons filmer.
 
#36
Opprinnelig skrevet av dan the man@16.03.2005, 17.05
tviler på det. for det første ser ikke omgivelsene ut som hyrule field. Og jeg tviler sterkt på at spillet vil foregå i hyrule, ettersom det sies at det vil følge windwaker sin stil. Det vil kanskje væredet nye landet som link seilte av sted for å finne på slutten av TWW.
191133​
Det landet er jo faktisk Hyrule da.. <_<
 
#37
Opprinnelig skrevet av dan the man@16.03.2005, 17.05
tviler på det. for det første ser ikke omgivelsene ut som hyrule field. Og jeg tviler sterkt på at spillet vil foregå i hyrule, ettersom det sies at det vil følge windwaker sin stil. Det vil kanskje væredet nye landet som link seilte av sted for å finne på slutten av TWW. så dette vil kanksje være det landet. eller reisen til det landet. når jeg ser denne traileren sitter jeg igjen med et par spørsmål: hvorfor har shigsy hentet så mye fra LOTR? er han tom for egne ideer? og hva vil egentlig skje, Link har jo plutselig fått hest igjen, og er veldig lik det han var på OOT og MM. så hvis spillet skal være fortsettelse på TWW, hvorfor er det da i denne middelalder-stilen til OOT. TWW hadde en mer sjørøvertid-stil, og da må jo dette også være det. men alt så så... middelalder ut. så jeg lurer bare på hva som vil skje, og jeg er nok ikke alene. dette er forvirrende. han sloss jo tilogmed med en goron som likner darunia.
191133​
Håper for all del at denne plassen link rir rundt på ikke er ett nytt land! (syns for min del det lignet veldig på hyrule fields)
De har jo tidligere i MM prøvd å legge handlingen til ett nytt land (Termina)
Det ble skikkelig skuff altså....MM nåddde ikke OOT opp til anklene engang. Zelda var ikke med i spillet engang....

Det er vel heller ikke utviklernes tanke at Zelda-spillene skal følge en slags tidsalderstigning? Gjør vel ingenting om de legger handlingen til Hyryle og middelalder-aktig stil igjen. ;)
 
#39
Var abolutt godkjent med cell-shading! Kommer sikkert igjen før eller senere.

Gleder meg veldig til god gammeldags OOT-stil! : D
 
#40
Opprinnelig skrevet av Ghaz+17.03.2005, 22.17-->
<!--QuoteBegin-dan the man
@16.03.2005, 17.05
tviler på det. for det første ser ikke omgivelsene ut som hyrule field. Og jeg tviler sterkt på at spillet vil foregå i hyrule, ettersom det sies at det vil følge windwaker sin stil. Det vil kanskje væredet nye landet som link seilte av sted for å finne på slutten av TWW.
191133​
Det landet er jo faktisk Hyrule da.. <_<
191963​
[/b]

jo, men det er jo umulig hvis spillet skal følge etter TWW. hyrule ble jo oversvømt.